  • Data: 2009-07-20 20:31:33
    Temat: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Od: Les <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.gardulski.pl/solvay/003port.html
    > To jest granica pola krycia obiektywu. Każdy obiektyw widzi obraz okrągły, a
    > to co Ty widzisz przez aparat to tylko jego prostokątny wycinek. W
    > przykładzie, który podałeś, fotograf wyjechał matówką (obrazem na niej
    > widzianym) poza pole krycia, czyli poza granicę obrazu rzucanego przez
    > obiektyw. Mógł to zrobić za pomocą aparatu posiadającego możliwość przesówania
    > matówki względem obiektywu.
    >
    > Jednak czegoś się od nas nauczyłeś;) I nawet ten knot się przydał:)
    > Pozdrawiam
> [...]

    Witam ponownie.
    Nauczyć się nie bardzo nauczyłem - ja już to wiedziałem wcześniej, że
    takie fotki trzeba do kosza wyrzucać (tak robię) - niestety autor
    jeszcze nie doszedł do tego.
    Ale, być może, jest to pewien rodzaj SZTUKI, której ja niestety nie
    rozumiem. I szczerze mówiąc (i pisząc) nie zamierzam zrozumieć. Byłem
    już na kilku pokazach takich fotek z cyklu "wyszedłem se przed blok,
    pyknąłem kilka fotek ziomalom i blokowiskom" - i już jest wystawa.

    Zostanę chyba dalej przy foceniu robali i kwiatków o świcie (niestety
    robię to niemodnie, bo w kolorze, a nie black&white).

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich rozumiejących ten rodzaj fotografii
    (szczerze!!!).
    Les