  • Data: 2009-07-20 19:40:02
    Temat: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-20 18:09:34 +0200, "Marek Augustyński"
    <h...@p...onet.pl> said:

    > Bo widzisz potrafię oddzielić jedno od drugiego.

    Nie lubię oceniać zdjęć innych, ale jak patrzę na Twoje i kolegi, to
    tak sobie myślę, że to wy powinniście zapłacić za spotkania z kimś
    mającym do powiedzenia coś ciekawego. Może to wielka sztuka przez
    olbrzymie "szy" i po prostu nie ogarniam jej swoim małym rozumkiem, ale
    doprawdy nie wiem czego niby mielibyście nauczać za dużą kasę. Jak już,
    to opcja darmowa byłaby bardziej wskazana na tle tego, co pokazałeś.
    I BTW - ta "Grupa..." to w Koluszkach czy Stargardzie?

    de Fresz