  • Data: 2009-07-20 20:01:57
    Temat: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mógł to zrobić za pomocą aparatu posiadającego możliwość przesówania
    > >

    > a nie przypadkiem posiadajacego mozliwosc przesuwania obiektywu
    > wzgledem blony ?
    > jesli juz bylo rzeczywiscie przesuwane ?

    Może. Ale jeśli już mam być tak szczegółowy to czy przesuwając matówkę (a
    więc obraz widziany przez film, matrycę) względem obiektywu, zakładając że
    nie rozbieram aparatu na części, nie mogę doprowadzić do sytuacji wyjścia
    poza pole krycia? Mogę. Bo każda matówka jest obrazem, który dostaje matryca
    przez obiektyw. Ruch obiektywu względem matrycy jest tym samym co ruch
    obiektywu względem matówki. Nie da się ruszyć matrycą ani filmem nie
    wykonując tego samego ruchu na matówce. Facet pytający o to czarne półkole
    widzi je na zdjęciu. A gdzie jak nie na matówce może zobaczyć podobny efekt
    ponownie?

    Pozdrawiam
    Marek