  • 71. Data: 2011-12-07 09:44:41
    Temat: Re: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-12-07 00:40, Gil pisze:

    > Wypłać sobie swoje oszędności z banku bo jutro może być za późno.

    Obawiam się, że trafiłeś kulą w płot, bo jak wyżej pisał Marek, ale i ja
    - nie mamy z bankami nic wspólnego :)

    Albowiem gromadzenie oszczędności jest bardzo zajmującym zajęciem. No i
    strasznie odbiera czas, tak cenny i ulotny towar...

    --
    pozdrawia Adam
    /terroryzm - wiem co to, kiedyś mi strona nie działała.../

  • 72. Data: 2011-12-07 10:00:55
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    >A grupy zamierają, bo ile można gadać o aparatach? (wędkach/robótkach
    >ręcznych/motorkach itd). Ludzie nasycają się tym, jak znajomymi z
    >podstawówki na nk.

    Ale ludzie sie zmieniaja, co roku dochodza nowe, dorastajace pokolenia.
    Dla nich te tematy sa nowe, oni dopiero sie ucza, wiec IMHO to nie jest powod
    sam w sobie, powodem sa po prostu zmieniajace sie technologie i mozliwosci.
    Niestete, ale NK, FB itp zapewniaja wieksza multimedialnosc, szare grupy dyskusujne
    z tekstem to za malo jak na krzyczacy kolorami i _reklamami_ 21 wiek.

  • 73. Data: 2011-12-07 10:05:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-12-07 11:00, I.Tichy pisze:
> [...]
    dyskusujne
    > z tekstem to za malo jak na krzyczacy kolorami i _reklamami_ 21 wiek.

    To też, ale mnóstwo ograniczeń, nad którymi siedzieliśmy tu lata,
    przestało istnieć. Dzisiejszy młody kupuje bądź jaką lustrzankę, wybiera
    jedną z setki książek i może po tygodniu to, do czego tu się dochodziło rok.
    A że wartości nietechniczne ani nie były w centrum zainteresowania, ani
    nie są dalej, więc jakby nie ma na nie wpływu forma i czas :)

    --
    pozdrawia Adam
    /jako Polak oczywiście jestem tolerancyjny i uczciwy/

  • 74. Data: 2011-12-07 10:23:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-12-07 00:59, marek augustynski pisze:
    > Większość idiotyzmów na tym świecie opiera się o legendy i sztandary
    > chwały minionych pokoleń. Pod pretekstem wielkich patriotycznych haseł
    > ludzie są w stanie zrobić każde draństwo. I jeszcze sobie to
    > wytłumaczą nawzajem, poklepią się, hymn odśpiewają. To jest właśnie
    > dowcip historii, kara za jej niepoznanie.

    Tak przy okazji, zupełnie ntg, jak wygląda prawda podręczników i prawda
    rzeczywistości, na podstawie bardziej prozaicznego podmiotu dziejów:
    http://ciekawostkihistoryczne.pl/2011/12/07/bankruct
    wa-kretactwa-dziwne-oszczednosci-budowa-pierwszej-po
    lskiej-linii-kolejowej/

    Wiem, że zaraz ktoś napisze, że był zły car i to przez niego :)

    --
    pozdrawia Adam
    /odkąd wiem, że mogę, nie muszę. Odwrotnie też działa, ale jest mniej

  • 75. Data: 2011-12-07 10:30:54
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message

    > Widzę, że mam jakiegoś zaginionego brata, o którym nic nie wiedziałem, a który
    > wie wszystko.
    > Otóż wbij sobie to tego twojego socjalistycznego łba, iż a) biznes
    > fotograficzny mam opodatkowany, b) nigdy nie pracowałem dla budżetówki c)
    > utrzymuję się głównie z innych rzeczy, a nie fotografii i to (niestety) także
    > jest opodatkowane.
    >
    > Proponuję, żebyś sobie za te moje odprowadzone pieniądze pojechał do
    > sanatorium, bo w tym stanie należy ci się w trybie natychmiastowym.

    Rzeczywiscie widac, ze masz brata, o ktorym nic nie wiedziales, ale wszystko o
    nim wiesz.
    Przydaloby ci sie leczenie, szczegolnie z powodu myslenia, ze to z twoich
    odprowadzonych pieniedzy bedzie sie leczyl twoj brat.
    Zawsze tak jest, ze wychodzisz na idiote, gdy popadasz w chec dosrania komus
    innemu.
    Potwierdzasz ciagle, ze zaslugujesz na miano wioskowego glupka.

    ZD

  • 76. Data: 2011-12-07 10:32:16
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 6 Dec 2011 17:37:09 +0000 (UTC), Gil napisał(a):

    > Nie pamiętam aby tak mało wiadomości się ukazało w ciągu dnia.
    To fakt. Jako czytać różnych grup przez długi czas nie byłem w stanie
    nadążtyć za nowymi wątkami na P.R.F.C.
    Teraz jakaś cisza - straszna.

    Mam zasubskrybowanych dużo różnych grup i tak naprawdę "żyją" te napędzane
    wojną propagandową - pyskówką polityczną. Taki pręgierz - od dwóch lat
    prawie się tego nie da czytać.
    Żyje tez grupa p.m.samochody - ale o samochodach pogadać można zawsze.

    Myślę, że winę za to ponosi generalny trend polegający "na zczytywaniu"
    zawartości w necie, a nie na ich tworzeniu/kreowaniu. Światopogląd tworzą
    treści podane na tacy w sposób przemielony-wypluty - papka.

    Już tak trochę z boku - ale zobaczcie co się dzieje w google - po wpisaniu
    jakiejkolwiek frazy związanej ze sprzętem (AGD, RTV i podobne). Pierwsze
    dwie-trzy strony to oferty sklepów, porównywarek cenowych, allegro i tym
    podobne. Biznes, pozycjonowanie słów kluczowych za wielkie pieniądze. Nie
    ma miejsca na wymianę poglądu, na racjonalne rozmowy/dyskuje (nawet te
    wirtualne).

    --
    Franc

  • 77. Data: 2011-12-07 10:41:16
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-07 01:25, Animka pisze:

    > Oszukał nas na tym abonamencie Rtv. Teraz kazdy, nawet ten co ma komputer, czy
    radio i telewizor oraz prąd w mieszkaniu będzie placił.

    Gwoli ścisłości: to jest pomysł KRRiT, Tusk się od niego zdystansował. Póki co.
    Może więc poczekaj z tym "oszukał" do czasu gdy zmieni zdanie?

    BTW: jestem generalnie przeciwny abonamentowi; ale jeśli już, to właśnie jako daninę
    "od prądu", bo inaczej rozróżnianie co jest odbiornikiem a co nie, nierealizowalna
    kontrola tego itd, skazuje to prawo na śmieszność.

  • 78. Data: 2011-12-07 10:41:20
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

> [...]
    > najwyżej będą tego uczyć w szkole na zasadzie ''zakuć - zapomnieć'', a garstki
    > oszołomów będą to wykorzystywać do promocji politycznej.

    > Ośmieszyłem, są winni milionów śmierci, idioci, którzy za durne ideały
    > posyłali na rzeź masy nieświadomych.

    > Nie, jestem tym, co potrafi ustąpić idiotom i za ideały ocali siebie i żonę.
    > My, Krakowianie, mamy tu pewne tradycje i dlatego ratowaliśmy Polskość przez
    > 150 lat zaborów.
    > I bardzo żałuję, że stan ten skończył się 93 lata temu, mieszkałbym dziś w
    > pięknym, czystym mieście, a nie w syfie.

    No i widzisz wioskowy glupku, w koncu sam potwierdziles, to co wiele razy ci
    pisalem, ze mieszkasz w zasyfionym, doslownie zasranej miejscowosci i cuchnacej
    moczem.
    O smierdzacym moczem swoim srodowisku tez juz kiedys potwierdziles, bo ciagle
    napotykasz na jakies moczowatosmierdzace towarzystwo nawet na jakiejs prelekcji.

    > I dodaj jeszcze: patriotyzm. A potem skocz se pod adres niżej i zobaczysz, co
    > ów termin oznacza.

    Powinien tez poczytac moje wczesniejsze wypowiedzi na twoj temat, bo mimo ze
    kiedys zaprzeczales, to z czasem sam je potwierdzasz.

    ZD

  • 79. Data: 2011-12-07 10:43:47
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 6 Dec 2011 10:37:59 -0800 (PST), marek augustynski napisał(a):

    > Nic się nie martw. Ludzie prędzej się pozabijają niż dadzą sobie
    > zamknąć usta. Usenet wymiera, bo w ogóle wymierają rozmowy na ściśle
    > określone tematy. Teraz się gada o wszystkim i o niczym. Specjalizacja
    > jest hermetyczna i nudna w gruncie rzeczy.

    to nie o to chodzi. Usenetu używają ludzie już nieco starsi którzy coś tam
    wiedzą. Wiec siłą zeczy ruch jest mniejszy bo bardzo mało tutaj pytań w
    stylu "jaki aparat do 600"
    Dyskutuje sie ogólnie no bo to wynika właśnie z tego powodu iż większość
    wszystko wie a jednak ludzie lubią ten usenet :D
    Grupy sie konsolidują jesli tak można powiedzieć i w zasadzie wcale mnie
    nie oburza gdy na rowerach gada sie o turystyce, na fotografi o sztuce i
    estetyce a na pręgierzu jest forum hyde park :D

    W zasadzie taka konsolidacja była by na tym etapie IMO wskazana.

  • 80. Data: 2011-12-07 10:49:44
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 06/12/2011 17:37, Gil wrote:
    > Z zagranicznych furtek na polskie grupy nie będzie można wysyłać i zostaną

    nie można? A co się dzieje z moimi postami?

    B.