eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaGrupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksjeRe: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
  • Data: 2011-12-07 10:23:59
    Temat: Re: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-07 00:59, marek augustynski pisze:
    > Większość idiotyzmów na tym świecie opiera się o legendy i sztandary
    > chwały minionych pokoleń. Pod pretekstem wielkich patriotycznych haseł
    > ludzie są w stanie zrobić każde draństwo. I jeszcze sobie to
    > wytłumaczą nawzajem, poklepią się, hymn odśpiewają. To jest właśnie
    > dowcip historii, kara za jej niepoznanie.

    Tak przy okazji, zupełnie ntg, jak wygląda prawda podręczników i prawda
    rzeczywistości, na podstawie bardziej prozaicznego podmiotu dziejów:
    http://ciekawostkihistoryczne.pl/2011/12/07/bankruct
    wa-kretactwa-dziwne-oszczednosci-budowa-pierwszej-po
    lskiej-linii-kolejowej/

    Wiem, że zaraz ktoś napisze, że był zły car i to przez niego :)

    --
    pozdrawia Adam
    /odkąd wiem, że mogę, nie muszę. Odwrotnie też działa, ale jest mniej