eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaGrupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksjeRe: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
  • Data: 2011-12-07 10:41:20
    Temat: Re: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
    news:4edf3240$0$8450$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > najwyżej będą tego uczyć w szkole na zasadzie ''zakuć - zapomnieć'', a garstki
    > oszołomów będą to wykorzystywać do promocji politycznej.

    > Ośmieszyłem, są winni milionów śmierci, idioci, którzy za durne ideały
    > posyłali na rzeź masy nieświadomych.

    > Nie, jestem tym, co potrafi ustąpić idiotom i za ideały ocali siebie i żonę.
    > My, Krakowianie, mamy tu pewne tradycje i dlatego ratowaliśmy Polskość przez
    > 150 lat zaborów.
    > I bardzo żałuję, że stan ten skończył się 93 lata temu, mieszkałbym dziś w
    > pięknym, czystym mieście, a nie w syfie.

    No i widzisz wioskowy glupku, w koncu sam potwierdziles, to co wiele razy ci
    pisalem, ze mieszkasz w zasyfionym, doslownie zasranej miejscowosci i cuchnacej
    moczem.
    O smierdzacym moczem swoim srodowisku tez juz kiedys potwierdziles, bo ciagle
    napotykasz na jakies moczowatosmierdzace towarzystwo nawet na jakiejs prelekcji.

    > I dodaj jeszcze: patriotyzm. A potem skocz se pod adres niżej i zobaczysz, co
    > ów termin oznacza.

    Powinien tez poczytac moje wczesniejsze wypowiedzi na twoj temat, bo mimo ze
    kiedys zaprzeczales, to z czasem sam je potwierdzasz.

    ZD