eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaGrupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksjeRe: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
  • Data: 2011-12-07 10:32:16
    Temat: Re: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    Od: Franc <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 6 Dec 2011 17:37:09 +0000 (UTC), Gil napisał(a):

    > Nie pamiętam aby tak mało wiadomości się ukazało w ciągu dnia.
    To fakt. Jako czytać różnych grup przez długi czas nie byłem w stanie
    nadążtyć za nowymi wątkami na P.R.F.C.
    Teraz jakaś cisza - straszna.

    Mam zasubskrybowanych dużo różnych grup i tak naprawdę "żyją" te napędzane
    wojną propagandową - pyskówką polityczną. Taki pręgierz - od dwóch lat
    prawie się tego nie da czytać.
    Żyje tez grupa p.m.samochody - ale o samochodach pogadać można zawsze.

    Myślę, że winę za to ponosi generalny trend polegający "na zczytywaniu"
    zawartości w necie, a nie na ich tworzeniu/kreowaniu. Światopogląd tworzą
    treści podane na tacy w sposób przemielony-wypluty - papka.

    Już tak trochę z boku - ale zobaczcie co się dzieje w google - po wpisaniu
    jakiejkolwiek frazy związanej ze sprzętem (AGD, RTV i podobne). Pierwsze
    dwie-trzy strony to oferty sklepów, porównywarek cenowych, allegro i tym
    podobne. Biznes, pozycjonowanie słów kluczowych za wielkie pieniądze. Nie
    ma miejsca na wymianę poglądu, na racjonalne rozmowy/dyskuje (nawet te
    wirtualne).

    --
    Franc