  • Data: 2011-08-05 08:21:32
    Temat: Re: Granice Altiuma
    Od: "Greg(G.Kasprowicz)" <g...@u...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-04 21:18, MiSter pisze:

    > Ka?dy program ma jakie? "fizyczne" granice i mankamenty. Je?li pisz?cy zna
    > produkt doskona?y, to niech takiego u?ywa, a nie marnuje czasu na
    > narzekanie.
    >
    > Rozwi?zanie jest proste, upgrade do AD10. Troszk? kosztuje, ale co - Mentor
    > daje do?ywotni? subskrypcj? do PADSa za darmo?! Albo gwarantuje, ?e za rok
    > czy dwa b?dzie dzia?a? na Windows 8, otwiera? dowolnie du?e projekty i nie
    > wiadomo, co jeszcze? Powodzenia z takim my?leniem ;-)

    Nie narzekam lecz myslalem ze jest jakies obejscie tego problemu:P
    Wczoraj zainstalowalem eval AD10
    fakt, problemow z pamiecia nie ma juz wiecej, ale mimo to na szybkim
    nowym komputerze (i7 pro) reczne routowanie nadal idzie niezwykle wolno.
    Wylaczylem reguly zostawiajac tylko online DRC dotyczace clearance,
    powylaczalem wszystkie wodotryski i nadal ciezko sie pracuje.
    Klikam na sciezke, Altium po 3s zaczyna wykonywac polecenie. Do tego
    czesto zawisa na 10..30s. Nie ma to zwiazku z automatycznym backupem.
    Jest to dosyc irytujace.
    Projekt ma juz ponad 50 tys sciezek, 10 tys padow i najwyrazniej sobie
    nie radzi z taka iloscia.
    Podtrzymuje teze ze do odpowiednich projektow musza byc odpowiednie
    narzedzia i Altium najwyrazniej sobie nie radzi. W prostych projektach
    radzi sobie swietnie, a szkoda bo bardzo ten pakiet lubie, wyrzezbilem w
    nim juz ponad 150 projektow.
    PADS za to ma bardzo ascetyczny wyglad, przez co procesor skupia sie na
    projektowaniu a nie na rozbudowanym GUI :) WIdzialem jak kolega
    projektowal w PADSie plyte AMC z kilkunastoma duzymi FPGA i problemow
    nie mial...

    Moze ktos z was ma pomysl jak powiedziec Altiumowi ze dany komponent to
    FPGA ? Czy wogole mozna sammeu stworzyc komponent FPGA?
    Nie dziala mi autometyczne generowanie constraints do VHDLa w przypadku
    komponentow FPGA nie-altiumowych..
    Okazalo sie ze altiumowe mialy bledy i uzywam innych.
    GK