-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Marcin Jan <t...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Golf Plus vs C-max vs Focus vs C4
Date: Mon, 01 Apr 2013 13:49:15 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <kjbs86$itk$1@node1.news.atman.pl>
References: <a...@g...com>
<kjbau5$p08$1@news.icpnet.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.74.57.205
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1364816967 19380 195.74.57.205 (1 Apr 2013 11:49:27 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Apr 2013 11:49:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130307 Thunderbird/17.0.4
In-Reply-To: <kjbau5$p08$1@news.icpnet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487464
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-04-01 08:53, scobowski pisze:
> W dniu 2013-04-01 08:18, Mariusz-net pisze:
>> Szukam nudnego samochodu do dojazdów do pracy + dalsze wycieczki.
>> Najbardziej zależy mi na niskiej awaryjności (im rzadziej u mechanika
>> tym lepiej), małym spalaniu, przyzwoitej dynamice (mułą mówimy nie) i
>> poprawnym prowadzeniu (z tego powodu odpadają ceed i i30). Dotychczas
>> jeździłem Focusem 1.8 tdci (100km). Nastawiam się na coś wielkości
>> kompakta (i wtedy raczej diesel) lub coś z segmentu D (wtedy benzyna +
>> lpg). Wstępnie wybrałem:
>> 1) Golfa Plus (1.9 tdi, 105 km) -jedyna wada to wysoka cena zakupu,
jak dla mnie to jest jakaś pokraka, to jest ciut podniesiony zwykły golf
i na pewno jeśli chodzi o gabaryty nie można tego porównywać do cmax czy
też picasso. Pewnie tańsze w zakupie będzie zwykłe kombi a i wybór
zdecydowanie większy. Co do awaryjności to czasy golfa II już dawno
minęły i to jest auto awaryjne jak każde inne. W mojej firmie istnieje
flota golfów V i VI i wiem co piszę. Z reguły pierwsze poważniejsze
awarie występuje po ok 120 tys. km z takich na szybko które wystąpiły w
moim golfie: wymiana łożyska głównego w skrzyni, 2x naprawiany był
mechanizm wycieraczek, przepalony jakiś przekaźnik, po 130 tys km wybite
zawieszenie, nie zdiagnozowane wpadanie w jakiś rezonans przy wolnych
obrotach. Zdałem auto przy ok 138 tys km i z tego co wiem nowy
właściciel zrobił jakieś 12 tys km i padł silnik - aczkolwiek nie wiem
co w każdym razie kumpel dostał nową furę po tej nie opłacało się robić.
Pozdrawiam
marcin jan
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.13 21:43 Mariusz-net
- 01.04.13 21:57 Mariusz-net
- 01.04.13 22:36 AL
- 02.04.13 00:20 Marcin
- 02.04.13 08:29 Mariusz-net
- 02.04.13 11:07 Marek
- 02.04.13 12:20 Mariusz-net
- 02.04.13 13:56 Marek
- 02.04.13 15:26 huri_khan
- 02.04.13 16:53 Cavallino
- 02.04.13 23:00 Mariusz-net
- 02.04.13 23:12 Mariusz-net
- 03.04.13 00:11 Rafał Grzelak
- 03.04.13 11:01 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
Najnowsze wątki
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=