eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGolf Plus vs C-max vs Focus vs C4Re: Golf Plus vs C-max vs Focus vs C4
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Marcin Jan <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Golf Plus vs C-max vs Focus vs C4
    Date: Mon, 01 Apr 2013 13:49:15 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <kjbs86$itk$1@node1.news.atman.pl>
    References: <a...@g...com>
    <kjbau5$p08$1@news.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.74.57.205
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1364816967 19380 195.74.57.205 (1 Apr 2013 11:49:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Apr 2013 11:49:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130307 Thunderbird/17.0.4
    In-Reply-To: <kjbau5$p08$1@news.icpnet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487464
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-04-01 08:53, scobowski pisze:
    > W dniu 2013-04-01 08:18, Mariusz-net pisze:
    >> Szukam nudnego samochodu do dojazdów do pracy + dalsze wycieczki.
    >> Najbardziej zależy mi na niskiej awaryjności (im rzadziej u mechanika
    >> tym lepiej), małym spalaniu, przyzwoitej dynamice (mułą mówimy nie) i
    >> poprawnym prowadzeniu (z tego powodu odpadają ceed i i30). Dotychczas
    >> jeździłem Focusem 1.8 tdci (100km). Nastawiam się na coś wielkości
    >> kompakta (i wtedy raczej diesel) lub coś z segmentu D (wtedy benzyna +
    >> lpg). Wstępnie wybrałem:
    >> 1) Golfa Plus (1.9 tdi, 105 km) -jedyna wada to wysoka cena zakupu,

    jak dla mnie to jest jakaś pokraka, to jest ciut podniesiony zwykły golf
    i na pewno jeśli chodzi o gabaryty nie można tego porównywać do cmax czy
    też picasso. Pewnie tańsze w zakupie będzie zwykłe kombi a i wybór
    zdecydowanie większy. Co do awaryjności to czasy golfa II już dawno
    minęły i to jest auto awaryjne jak każde inne. W mojej firmie istnieje
    flota golfów V i VI i wiem co piszę. Z reguły pierwsze poważniejsze
    awarie występuje po ok 120 tys. km z takich na szybko które wystąpiły w
    moim golfie: wymiana łożyska głównego w skrzyni, 2x naprawiany był
    mechanizm wycieraczek, przepalony jakiś przekaźnik, po 130 tys km wybite
    zawieszenie, nie zdiagnozowane wpadanie w jakiś rezonans przy wolnych
    obrotach. Zdałem auto przy ok 138 tys km i z tego co wiem nowy
    właściciel zrobił jakieś 12 tys km i padł silnik - aczkolwiek nie wiem
    co w każdym razie kumpel dostał nową furę po tej nie opłacało się robić.
    Pozdrawiam
    marcin jan

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: