eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGolf Plus vs C-max vs Focus vs C4Re: Golf Plus vs C-max vs Focus vs C4
  • Data: 2013-04-02 00:20:50
    Temat: Re: Golf Plus vs C-max vs Focus vs C4
    Od: Marcin <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mariusz-net <l...@g...com> Wrote in message:
    > W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 13:49:15 UTC+2 użytkownik Marcin Jan napisał:
    >> W dniu 2013-04-01 08:53, scobowski pisze:
    >>
    >> > W dniu 2013-04-01 08:18, Mariusz-net pisze:
    >>
    >> >> Szukam nudnego samochodu do dojazdów do pracy + dalsze wycieczki.
    >>
    >> >> Najbardziej zależy mi na niskiej awaryjności (im rzadziej u mechanika
    >>
    >> >> tym lepiej), małym spalaniu, przyzwoitej dynamice (mułą mówimy nie) i
    >>
    >> >> poprawnym prowadzeniu (z tego powodu odpadają ceed i i30). Dotychczas
    >>
    >> >> jeździłem Focusem 1.8 tdci (100km). Nastawiam się na coś wielkości
    >>
    >> >> kompakta (i wtedy raczej diesel) lub coś z segmentu D (wtedy benzyna +
    >>
    >> >> lpg). Wstępnie wybrałem:
    >>
    >> >> 1) Golfa Plus (1.9 tdi, 105 km) -jedyna wada to wysoka cena zakupu,
    >> jak dla mnie to jest jakaś pokraka, to jest ciut podniesiony zwykły golf
    >
    > To już kwestia gustu. Mi się podoba.
    >
    >> i na pewno jeśli chodzi o gabaryty nie można tego porównywać do cmax czy
    >> też picasso.
    >
    > Powiedzmy, że rozmiar nie jest dla mnie najważniejszy (do Focusa się mieściłem).
    Chodziło mi raczej o wysokie siedzenie i łatwiejsze wsiadanie.
    >
    >> Pewnie tańsze w zakupie będzie zwykłe kombi a i wybór
    >> zdecydowanie większy.
    >
    > Kombi to jest dopiero brzydal ;-)
    >
    >> Co do awaryjności to czasy golfa II już dawno
    >> minęły i to jest auto awaryjne jak każde inne. W mojej firmie istnieje
    >> flota golfów V i VI i wiem co piszę. Z reguły pierwsze poważniejsze
    >> awarie występuje po ok 120 tys. km z takich na szybko które wystąpiły w
    >> moim golfie: wymiana łożyska głównego w skrzyni, 2x naprawiany był
    >> mechanizm wycieraczek, przepalony jakiś przekaźnik, po 130 tys km wybite
    >> zawieszenie,
    > Hmm, to nie są dobre wiadomości. Po Peugeocie 206 i Focusie szukam czegoś mniej
    problematycznego. Co prawda nie było tragedii ale do niedoścignionego wzoru, czyli
    Corsy B to im było daleko.
    >
    >> nie zdiagnozowane wpadanie w jakiś rezonans przy wolnych
    >> obrotach. Zdałem auto przy ok 138 tys km i z tego co wiem nowy
    >> właściciel zrobił jakieś 12 tys km i padł silnik - aczkolwiek nie wiem
    >> co w każdym razie kumpel dostał nową furę po tej nie opłacało się robić.
    >
    > A jaki tam był silnik? Jaka skrzynia?
    >
    >> Pozdrawiam
    >>
    >> marcin jan
    >
    > Pozdr,
    > Mariusz
    >

    Pisząc "pokraka" miałem na myśli że ten golf plus ni to pies ni
    wydra. Silnik miałem standardowy 1.9 tdi 105 km, manual.

    Ja wiem że u nas w Polsce VW to marka kultowa a golf to marzenie
    wielu Polaków, ale mam porównanie do francuskiej myśli
    technicznej i wcale golf nie prezentuje się lepiej (a niestety
    droższy jest w zakupie). Ma też zalety jak np dobre i wytrzymałe
    wnętrze. Choć akurat u mnie pod koniec użytkowania wytarla się
    kierownica , co ciekawsze w poprzedniej piątce przy wyższym
    przebiegu całkowitym kierownica była nie wytarta.

    --
    Marcin Jan



    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: