eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGolf Plus vs C-max vs Focus vs C4Re: Golf Plus vs C-max vs Focus vs C4
  • Data: 2013-04-01 21:57:59
    Temat: Re: Golf Plus vs C-max vs Focus vs C4
    Od: Mariusz-net <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 13:49:15 UTC+2 użytkownik Marcin Jan napisał:
    > W dniu 2013-04-01 08:53, scobowski pisze:
    >
    > > W dniu 2013-04-01 08:18, Mariusz-net pisze:
    >
    > >> Szukam nudnego samochodu do dojazdów do pracy + dalsze wycieczki.
    >
    > >> Najbardziej zależy mi na niskiej awaryjności (im rzadziej u mechanika
    >
    > >> tym lepiej), małym spalaniu, przyzwoitej dynamice (mułą mówimy nie) i
    >
    > >> poprawnym prowadzeniu (z tego powodu odpadają ceed i i30). Dotychczas
    >
    > >> jeździłem Focusem 1.8 tdci (100km). Nastawiam się na coś wielkości
    >
    > >> kompakta (i wtedy raczej diesel) lub coś z segmentu D (wtedy benzyna +
    >
    > >> lpg). Wstępnie wybrałem:
    >
    > >> 1) Golfa Plus (1.9 tdi, 105 km) -jedyna wada to wysoka cena zakupu,
    > jak dla mnie to jest jakaś pokraka, to jest ciut podniesiony zwykły golf

    To już kwestia gustu. Mi się podoba.

    > i na pewno jeśli chodzi o gabaryty nie można tego porównywać do cmax czy
    > też picasso.

    Powiedzmy, że rozmiar nie jest dla mnie najważniejszy (do Focusa się mieściłem).
    Chodziło mi raczej o wysokie siedzenie i łatwiejsze wsiadanie.

    > Pewnie tańsze w zakupie będzie zwykłe kombi a i wybór
    > zdecydowanie większy.

    Kombi to jest dopiero brzydal ;-)

    > Co do awaryjności to czasy golfa II już dawno
    > minęły i to jest auto awaryjne jak każde inne. W mojej firmie istnieje
    > flota golfów V i VI i wiem co piszę. Z reguły pierwsze poważniejsze
    > awarie występuje po ok 120 tys. km z takich na szybko które wystąpiły w
    > moim golfie: wymiana łożyska głównego w skrzyni, 2x naprawiany był
    > mechanizm wycieraczek, przepalony jakiś przekaźnik, po 130 tys km wybite
    > zawieszenie,
    Hmm, to nie są dobre wiadomości. Po Peugeocie 206 i Focusie szukam czegoś mniej
    problematycznego. Co prawda nie było tragedii ale do niedoścignionego wzoru, czyli
    Corsy B to im było daleko.

    > nie zdiagnozowane wpadanie w jakiś rezonans przy wolnych
    > obrotach. Zdałem auto przy ok 138 tys km i z tego co wiem nowy
    > właściciel zrobił jakieś 12 tys km i padł silnik - aczkolwiek nie wiem
    > co w każdym razie kumpel dostał nową furę po tej nie opłacało się robić.

    A jaki tam był silnik? Jaka skrzynia?

    > Pozdrawiam
    >
    > marcin jan

    Pozdr,
    Mariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: