  • Data: 2009-03-31 10:00:42
    Temat: Re: [Go Oly Go!] - Olympus E-450
    Od: d...@z...pl (Dariusz W.) szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    >dokladnie. Wiec na to iz kiedykolwiek m4/3 beda aparatami kieszonkowymi
    >jak to sie niektórym marzy bym nie liczyl. Nawet plaskie stalki (o ile
    >powstana) beda wystawac jakies 2 cm poza korpus.

    System m4/3 nie jest maly gabarytowo co widac w porownaniu
    do E-410 czy E-420.

    Dla mnie jest to wiele szumu o niewiele mniej.

    Poza tym cena tego m4/3 jest za wysoka.
    Widzialem wczoraj zestaw E-420 + kit za okolo 1000 zl
    a zestaw m4/3 za 1/2 drozsza cene ;)

    Natomiast lepiej mi pasuje SIGMA DP1 ktora jest bardziej
    porecznym kompaktem z APS-C i stalka na pokladzie.

    Moze firmy powinny pojsc w tym kierunku robiac
    kompakty z wymiennymi stalkami o grubosci placka.

    W sumie mi by to lepiej pasowalo.

    Dariusz W.

    Zamien w e-mail x na kropke