  • Data: 2009-03-31 13:13:47
    Temat: Re: [Go Oly Go!] - Olympus E-450
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 10:00:42 +0000 (UTC), Dariusz W. napisał(a):

    > System m4/3 nie jest maly gabarytowo co widac w porownaniu
    > do E-410 czy E-420.

    no nie jest wiele mniejszy ale jednak jest - zarówno waga, grubość jak i
    wielkość obiektywu. Jak to zebrać do kupy to różnica staje sie widoczna.

    > Dla mnie jest to wiele szumu o niewiele mniej.
    >
    > Poza tym cena tego m4/3 jest za wysoka.
    > Widzialem wczoraj zestaw E-420 + kit za okolo 1000 zl
    > a zestaw m4/3 za 1/2 drozsza cene ;)

    no ale to co innego. I nowość i wizjer i stabilizacja i odchylany ekran. Z
    drugiej strony teraz LX3 i g10 też prawie 2000 kosztują wiec chyba nie jest
    tak zle...

    > Natomiast lepiej mi pasuje SIGMA DP1 ktora jest bardziej
    > porecznym kompaktem z APS-C i stalka na pokladzie.
    >
    > Moze firmy powinny pojsc w tym kierunku robiac
    > kompakty z wymiennymi stalkami o grubosci placka.
    >
    > W sumie mi by to lepiej pasowalo.

    Mi w sumie też. ALE :)
    DP1 wcale taka mała nie jest. Do kieszeni raczej ciężko go włożyć.
    Wiec tak naprawde jesli chodzi o gabaryty aparatu to:
    1- aparat ma byc tak mały ze sie go nosi w kieszeni,
    2- ma nie ciążyć i mało miejsca w torbie/plecaku/bagażu zajmować,
    3- w zasadzie to już wszystko jedno :)

    No i wszelkie hybrydy, wieksze kompakty, PD1, m4/3 wraz najmniejszymi
    lustrzankami to tak naprawde kategoria 2.

    --
    www.warszawski.info