  • Data: 2009-03-31 09:46:44
    Temat: Re: [Go Oly Go!] - Olympus E-450
    Od: grzybu <s...@s...sp> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-03-31, wto o godzinie 10:42 +0200, ...::QRT::... pisze:

    > dokladnie. Wiec na to iz kiedykolwiek m4/3 bedą aparatami
    kieszonkowymi jak
    > to sie niektórym marzy bym nie liczył. Nawet plaskie stałki (o ile
    > powstaną) beda wystawać jakieś 2 cm poza korpus.

    Te maleństwa m4/3 mają w sumie tylko sens z naleśnikami, które tanie nie
    będą. Wtedy mamy coś w rodzaju małego, cyfrowego dalmierza.
    Chodzą plotki, że 20/1.7 od panasa będzie kosztowało jakieś $500. To
    sporo pieniędzy, chociaż będzie to chyba najjaśniejszy naleśnik, więc
    cena też odpowiednia. Może Olek wypuści jakiś ciemniejszy ale tańszy
    naleśnik?
    Jak dla mnie to chyba LX3 będzie kolejnym zakupem, aby wymienić S3 IS,
    jako aparat na imprezy czy plażę i kręcenia krótkich filmików. Mały,
    jasne szkło, bardzo przyzwoita jakość zdjęć (już nie trzeba będzie
    żałować, że się nie ma przy sobie normalnego aparatu, a tutaj takie
    piękne okoliczności przyrody), no i kręci filmiki. Więcej mi sumie nie
    trzeba. Tylko trzeba poczekać aż cena spadnie bo teraz jest lekko
    chora.
    A jak pojawi się w sprzedaży body GH1 w rozsądnej cenie to zawsze można
    będzie wymienić G1 na nowe body.
    Albo po prostu poczekać na kolejne ruchy w dziedzinie evila.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy