    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gniezno - Karpacz - którędy?
    Date: Mon, 4 Jul 2011 15:00:10 +0200

    Hello Radekp,

    Monday, July 4, 2011, 2:33:59 PM, you wrote:

    > A to zależy jak kto rozumie Śródmieście. Nazwa historyczna w zasadzie jest
    > outdated.

    Ale nadal używana i to urzędowo, że powołam się na Wikipedię:
    "funkcjonuje w organach administracji rządowej i specjalnej np. ZOZ,
    urząd skarbowy, prokuratura, policja, itp."

    http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Ar%C3%B3dmie%C5%9B
    cie_%28Wroc%C5%82aw%29

    > Powinno być:
    > - gdyby nie pechowa krzyżówka z Grabiszyńską

    Ja się na tych ulicach słabo wyznaję - dla mnie każde skrzyżowanie po
    drodze to była jakaś klęska.

    > - i krzyżówka z Milenijnym

    Uciekliśmy do Śródmieścia chwilkę wcześniej - Popowicką.

    > Poza tym jeszcze nie skończona...
    > I zależy w jakie miejsce tego "Śródmieścia" chcesz dojechać.

    Pisałem - okolice Na Szańcach.

    Drugi raz nie dam się nabrać - wolę się katować Ślężną.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl