  • 1. Data: 2011-06-30 18:46:39
    Temat: Gniezno - Karpacz - którędy?
    Od: Roman Przewlocki <r...@n...mam.adresu.pl>

    Witam,

    Zastanawiam się nad tym, którędy najlepiej jechać z Gniezna do Karpacza
    (podróż w niedzielę) - co wybrać:

    1)
    Gniezno - Września - Jarocin - Krotoszyn - Trzebnica - Wrocław -
    Świdnica - Kam.Góra - Karpacz

    2)
    Gniezno - Września - Jarocin - Gostyń - Rawicz - Lubin - Legnica -
    Złotoryja - Jelenia Góra - Karpacz

    Może ktoś z Was jechał ostatnio i jest zorientowany np. którędy
    szczególnie nie, bo roboty, korki itp.

    Czy może jeszcze inną trasą?

    Pozdrawiam i dziękuję za sugestie,
    Roman

  • 2. Data: 2011-06-30 19:52:35
    Temat: Re: Gniezno - Karpacz - którędy?
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 18:46:39 +0200, Roman Przewlocki napisał(a):

> [...]
    > Złotoryja - Jelenia Góra - Karpacz
    >
    > Może ktoś z Was jechał ostatnio i jest zorientowany np. którędy

    Patrząc li tylko przez pryzmat województwa dolnośląskiego (nie wiem jak
    sytuacja "wyżej" na mapie) to wariant nr 2 będzie wygodniejszy.
    Możesz pomyśleć o wariancie obejmującym WRC-A4-Strzegom-Bolków-Jelenia
    Góra-Karpacz - i masz wygodny dojazd (szczególnie w niedzielny dzień).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2011-07-01 10:23:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Możesz pomyśleć o wariancie obejmującym
    >WRC-A4-Strzegom-Bolków-Jelenia
    >Góra-Karpacz - i masz wygodny dojazd (szczególnie w niedzielny

    Po ostatnich zmianach przejazd przez Wroclaw to niemal przyjemnosc.
    Z drogi trzebnickiej wpadasz na obwodnice (srodmiejska), maly korek na
    moscie - a moze juz nie,
    potem kierunek lotnisko, wypadasz na AOW i depczesz do podlogi :-)

    A jak tam stan AOW - bo chyba juz calosc powinna byc bliska ukonczenia
    to jeszcze szybciej bedzie ?

    J.

  • 4. Data: 2011-07-01 11:28:15
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > A jak tam stan AOW - bo chyba juz calosc powinna byc bliska ukonczenia
    > to jeszcze szybciej bedzie ?

    AOW na razie jest czynna dla ruchu na odcinku ul. Graniczna (droga na
    lotnisko) - A4.

    Od Trzebnicy trzeba wjechac na obwodniece śródmiejska, przefrunac most
    Millenijny i caly czas prosto. Na pierwszym wiadukcie skrecic w prawo na
    ul. Strzegomska (juz po remoncie, sa po dwa pasy w kazdym kierunku) i
    jechac nia az do ronda. Na rondzie pierwsza w prawo w ul. Graniczna i tam
    wjechac na AOW.

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena

  • 5. Data: 2011-07-01 11:48:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Po ostatnich zmianach przejazd przez Wroclaw to niemal przyjemnosc.

    Jasne.
    Wczoraj o 19, na moście Milenijnym korek na godzinę stania (na szczęście w
    kierunku z Poznania), a w drugą stronę kwadrans do świateł w Krynicznie.
    Ta przebudowa drogi między Wrocławiem a Trzebnicą to był konkretnie
    poroniony pomysł, dwa lata robili, zostawili kretyńskie światła, dorobili
    wysepek, w rezultacie jedzie się dużo gorzej niż przed remontem.
    Polscy drogowcy to jacyś debile są.
    Z 2000 przejechanych km z Grecji, ten odcinek był zdecydowanie najgorszy.

    Za to przejazd przez Wrocław przez A8 miodzio, nawet w obecnym stanie - nie
    wiem gdzie Ty chciałeś korki widzieć, łącznik między A8 i obwodnicą był
    puściutki i ładnie zrobiony, 6 pasów w tym 2 buspasy zamiast tramwaju -
    świetny pomysł, autobus chyba jest tańszy niż przecinak a rezultat chyba
    taki sam.

  • 6. Data: 2011-07-01 12:11:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    Friday, July 1, 2011, 10:23:57 AM, you wrote:

    [...]

    > Po ostatnich zmianach przejazd przez Wroclaw to niemal przyjemnosc.
    > Z drogi trzebnickiej wpadasz na obwodnice (srodmiejska),

    Jaka ona "śródmiejska"? Na dojeździe z A4 do Śródmieścia traci się 11 km
    jak policzyłem...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-07-01 12:41:29
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 1 Jul 2011 12:11:31 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Jaka ona "śródmiejska"? Na dojeździe z A4 do Śródmieścia traci się 11 km
    > jak policzyłem...

    A to "śródmiejska" oznacza, że ma łatwo doprowadzić do "Śródmieścia"?
    Roman, ja rozumiem że masz ostatnio dużo wolnego czasu, ale żeby aż tak
    Ci się nudziło?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 8. Data: 2011-07-01 12:53:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Seba,

    Friday, July 1, 2011, 12:41:29 PM, you wrote:

    > A to "śródmiejska" oznacza, że ma łatwo doprowadzić do "Śródmieścia"?
    > Roman, ja rozumiem że masz ostatnio dużo wolnego czasu, ale żeby aż tak
    > Ci się nudziło?

    Dla mnie "śródmiejska" oznacza, że to coś powinno mieć choć jakiś
    związek ze Śródmieściem a nie omijać je aż tak szerokim łukiem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-07-01 13:42:12
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 1 Jul 2011 12:53:28 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Dla mnie "śródmiejska" oznacza, że to coś powinno mieć choć jakiś
    > związek ze Śródmieściem a nie omijać je aż tak szerokim łukiem.

    A dla mnie (i znaczącej większości mieszkańców naszego miasta) oznacza
    to li tylko, że jej przebieg jest mocno "śródmiejski". A nijak się to ma
    podziału administracyjnego WRC.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 10. Data: 2011-07-01 13:58:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Seba,

    Friday, July 1, 2011, 1:42:12 PM, you wrote:

    > A dla mnie (i znaczącej większości mieszkańców naszego miasta) oznacza
    > to li tylko, że jej przebieg jest mocno "śródmiejski". A nijak się to ma
    > podziału administracyjnego WRC.

    A dla mnie "śródmiejski" to "śródmiejski" a nie "wokółmiejski" ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl