  • 31. Data: 2015-03-19 11:50:39
    Temat: Re: Gniazdo USB w aucie. Jak?
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2015-03-18 o 15:16, Chris pisze:

    > Firmowe np. HTC ładują bez problemu, testowane na SGS3/XPERIA Z2,
    > Tablet Z1 tez ładuje przy włączonym filmie (jakiś MKV) dla młodego.

    No właśnie nie do końca. Mam właśnie ładowarkę samochodową po poprzednim
    telefonie HTC i nie ładuje ona pełnym prądem Nexusa 5. Pytanie czy ta
    firmowa jest firmowa... a nie podróbka chińska. Ładowarek różnych mam
    kilka, wszystkie mają D+ i D- rozwarte więc nie będą ładowały większym
    prądem. To kwestia przypadku przy zakupie na jaką trafisz. Dlatego już
    nie chcę kolejnych eksperymentów a i wiszących kabli też nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 32. Data: 2015-03-19 11:57:32
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2015-03-19 o 10:31, Marek pisze:

    > A w czym problem żeby zewrzeć d+d- gdy ładowarka tego nie ma? Żaden
    > rozsadny producent smartfonów nie stosuje już innej sygnalizacji.

    W estetyce głównie. Jeśli na kablu robić zwarcie, to trzeba go ciąć,
    lutować, izolować. Lepiej zrobić to w gnieździe i nie zawracać sobie
    głowy tematem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 33. Data: 2015-03-19 12:02:18
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-03-19 o 11:50, Marek pisze:

    > No właśnie nie do końca. Mam właśnie ładowarkę samochodową po poprzednim
    > telefonie HTC i nie ładuje ona pełnym prądem Nexusa 5. Pytanie czy ta
    > firmowa jest firmowa... a nie podróbka chińska.

    O ile pamiętam z niebieską diodą to chyba były podróbki ale jajec nie
    dam sobie uciąć :) wiem jednio na pewno, moja ładuje w/w modele bo
    używam jej już ładne parę lat. Obecnie używam z SONY XPERIA Z2 oraz SONY
    Tablet Z jak młody ogląda jakiś filmik (tablet wisi na zagłówku).

    ps. znalazłem info co do podróbek:

    http://www.htcsupport.pl/ladowarka-samochodowa-htc/

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 34. Data: 2015-03-19 14:13:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 19 Mar 2015 10:39:44 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No wiesz - jesli ladowarka nie ma gniazda USB tylko kabel, to we
    > wtyczce nie zewrzesz, a kabel dwużyłowy.

    Robi się przejściówkę. Jeśli kabel standardowy wielożyłowy to można
    rozłupać ładowarkę i po jej stronie zrobić mostek.
    A w ogóle to problem wydumany, nie przesadzajmy, że nie można kupić
    ładowarki sam. 5V 2A z zwartym d+d-.

    --
    Marek

  • 35. Data: 2015-03-19 14:25:14
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2015-03-19 o 12:02, Chris pisze:

    > O ile pamiętam z niebieską diodą to chyba były podróbki ale jajec nie
    > dam sobie uciąć :)

    Tak, zgadza się. To tak jak z żarówkami do xenonów. Podrobione Philipsy
    miały wszystkie takie same numery seryjne :-D Powodzenia jeśli
    ktokolwiek zapanuje nad odróżnianiem podróbek od oryginałów :-) Firmę z
    tego można by utworzyć. Może jakieś środki z UE na to są? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 36. Data: 2015-03-19 20:15:03
    Od: <2...@9...201503.invalid> (Tom N)

    WW w

    > Jeśli chcesz fotki, wystarczy powiedzieć. :-)

    Dawaj :O

    > Ale dla Ciebie zrobię to. :-P

    > --

    Delimiter a nie dwa minusy ;P

    --
    'Tom N'

  • 37. Data: 2015-03-19 21:53:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

> [...]

    rozłupać ładowarkę i po jej stronie zrobić mostek.
    A w ogóle to problem wydumany, nie przesadzajmy, że nie można kupić
    ---
    Nie wydumany jeśli choćby połowa ładowarek jest taka a nie wiadomo z jaką
    akurat mamy do czynienia.

  • 38. Data: 2015-03-21 08:17:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** twistedme pisze tak:

    > Miałem rok temu takie coś jak na zdjęciu.
    >
    > Wsiadłem pod domem, odpaliłem auto, podłączyłem telefon - wszystko
    > działa. Ruszyłem. Po 20m dodałem dość mocno gazu, żeby wjechać pod
    > górkę, w tym momencie telefon się wyłączył. Nie mogłem go włączyć,
    > dopiero po wyjęciu baterii i włożeniu z powrotem zadział. Po tym
    > wydarzeniu przestał się komunikować z komputerem przez usb. Serwis
    > i wymiana płyty głównej... Wcześniej do tego gniazda wielokrotnie
    > podpinałem laptopa przez ładowarkę i nie było żadnych problemów.
    > Telefonu po naprawie przez to coś już nie próbowałem.

    Ja sfajczyłem aparat fotograficzny. Miałem własnej roboty zasilacz
    liniowy +5v duży z wielkim radatorem, super zabezpieczony po stronie
    +5v.

    Z 14v na 5v strata ogromna no to zachciało mi się ekonoicznej
    przetwornicy. Po którymś tam zapaleniu auta aparat się nie włącza.
    Poleciałem do domu podłączyłem pod zasilacz, pobór prądu 3A duży scalak
    parzy. No i dobranoc. Kierunek Media Markt.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 39. Data: 2015-03-21 08:45:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 21 Mar 2015 08:17:17 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:
> [...]
    > Poleciałem do domu podłączyłem pod zasilacz, pobór prądu 3A duży
    scalak
    > parzy. No i dobranoc. Kierunek Media Markt.

    No to było zabezpieczone te +5 czy nie w końcu?

    --
    Marek

  • 40. Data: 2015-03-21 10:08:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marek pisze tak:

    > No to było zabezpieczone te +5 czy nie w końcu?

    chyba umiesz czytać?

    to zacznij od "to zachciało mi się ekonomicznej przetwornicy"