  • 1. Data: 2015-03-17 01:09:48
    Temat: TPMS sensor
    Od: petr <p...@a...com>

    Czy ktos zna jakis "myk" jak to dziadostwo obejsc. Kilka razy resetowany
    niby wszystko dobrze, a swiatelko ciagle po kilku dniach zapala sie.
    Slyszalem o takim madrym urzadzeniu co oszukuje komp. takie male
    pudelko, deaktywujesz sensory i aktywujesz pudelko "fake sensors" i
    wrzucasz do bagaznika. Ktos wie gdzie to mozna kupic? Samochod to nissan
    frontier (navara)

    ---

  • 2. Data: 2015-03-17 23:18:06
    Temat: Re: TPMS sensor
    Od: megrims <m...@i...peel>

    On 2015-03-17 01:09, petr wrote:

> [...]
    > pudelko, deaktywujesz sensory i aktywujesz pudelko "fake sensors" i
    > wrzucasz do bagaznika. Ktos wie gdzie to mozna kupic? Samochod to nissan

    Dlaczego zamiast naprawić/kupić chcesz wyjebać TPMS? Ja rozumiem,
    że nowy w ASO kosztuje pewnie 600-700 za sztukę (tyle kosztuje do
    CL'a W216). Jak tą cenę 700 pomnożymy x4 koła to się robi cyfra.
    Ale można kupić na alledrogo dużo taniej.

  • 3. Data: 2015-03-18 02:42:46
    Od: petr <p...@a...com>

    On 3/17/2015 3:18 PM, megrims wrote:

> [...]
    > CL'a W216). Jak tą cenę 700 pomnożymy x4 koła to się robi cyfra.
    > Ale można kupić na alledrogo dużo taniej.

    czy to znaczy ze sie nie da obejsc?

    ---

  • 4. Data: 2015-03-18 07:07:21
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 17 Mar 2015 18:42:46 -0700, petr napisał(a):

    > czy to znaczy ze sie nie da obejsc?

    Spróbuj owinąć wężem ogrodowym.

    > ---

    Łał!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 5. Data: 2015-03-18 09:36:30
    Od: megrims <m...@i...peel>

    On 2015-03-18 02:42, petr wrote:

    > czy to znaczy ze sie nie da obejsc?
    >
    > ---

    Wszystko się pewnie da obejść. Powinno dać się w ASO użyć komputera
    diagnostycznego i wykonfigurować/wyłączyć TPMS. Tak na pewno da się
    zrobić w MB/Porsche/BMW. W końcu są takie auta jak Twoje bez TPMS
    więc to wszystko jest kwestia zawartości pamięci flash w modułach
    samochodu. W ASO pewnie będą mieli dysonans decyzyjny i obawy
    aby to wykonać, bo pewnie nie ma na to procedury. Ale jeśli znajdziesz
    dobrego elektronika samochodowego, to Ci to wyłączy.
    W okolicach Poznania na pewno zrobiłby Ci to Wiesiek w firmie
    Autokomplet z Przeźmierowa.

  • 6. Data: 2015-03-18 23:42:54
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    witam

    popatrz na aliexpress.com
    pewnie tam znajdziesz taki czujnik za rozsądną cenę - chociaż dolar drogi

    pozdrawiam
    Robert

    Opel Omega C 2002 2.2 benzyna + gaz 650 000 km