  • 41. Data: 2015-03-21 10:10:30
    Temat: Re: Gniazdo USB w aucie. Jak?
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-03-19 o 20:15, (Tom N) pisze:
    > WW w

    > Dawaj :O

    > Delimiter a nie dwa minusy ;P

    Prześlij adres na prv, bo mi pocztę z Twojego adresu odbija.

    Pozdrawiam
    WW

  • 42. Data: 2015-03-21 12:14:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Mar 2015 08:17:17 +0100, PiteR napisał(a):
    > Ja sfajczyłem aparat fotograficzny. Miałem własnej roboty zasilacz
    > liniowy +5v duży z wielkim radatorem, super zabezpieczony po stronie
    > +5v.
    > Z 14v na 5v strata ogromna no to zachciało mi się ekonoicznej
    > przetwornicy. Po którymś tam zapaleniu auta aparat się nie włącza.
    > Poleciałem do domu podłączyłem pod zasilacz, pobór prądu 3A duży scalak
    > parzy. No i dobranoc. Kierunek Media Markt.

    No i co - przestales sie przejmowac ogromna strata, czy kupiles od
    razu ladowarke samochodowa ... made in china :-)

    P.S. Chinskie ladowarki sa na ogol OK.
    Ale ... sa takie sieciowe 220/12 z gniazdem zapalniczki.
    Jakies grosze na allegro ... to one nie wytrzymuja dlugo, juz chyba ze
    trzy mi czekaja na naprawe..

    J.

  • 43. Data: 2015-03-21 16:16:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WW,

    Thursday, March 19, 2015, 8:34:27 AM, you wrote:

    > I słusznie, bo to pierwsze sitko oddzielające tych z którymi warto a z
    > którymi nie warto rozmawiać. :-P
    > Ale dla Ciebie zrobię to. :-P

    Robisz to źle. Dwa myślniki i spacja ma być.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 44. Data: 2015-03-21 23:14:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > No i co - przestales sie przejmowac ogromna strata, czy kupiles od
    > razu ladowarke samochodowa ... made in china :-)

    kupiłem ładowarkę samochodową LM338 i przykręciłem do dachu :)

    gniazdo usb wtopiłem w obudowe środkowej lampki po wyrzuceniu guzika
    jednej z debilych lampecek do czytania, której przycisk psuł się już od
    patrzenia na niego.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 45. Data: 2015-03-21 23:46:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 21 Mar 2015 10:08:37 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > chyba umiesz czytać?
    > to zacznij od "to zachciało mi się ekonomicznej przetwornicy"

    A zdanie wcześniej napisałeś: "[...] ze wszystkimi zabezpieczeniami".

    --
    Marek

  • 46. Data: 2015-03-23 09:11:32
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Robisz to źle. Dwa myślniki i spacja ma być.

    A w jakim to celu?

    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 47. Data: 2015-03-23 09:21:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-23 o 09:11, WW pisze:

    > A w jakim to celu?

    Googla wyłączyli? Żeby czytnik wiedział, że to delimiter.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2015-03-23 10:07:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WW,

    Monday, March 23, 2015, 9:11:32 AM, you wrote:

    > A w jakim to celu?

    Żeby czytniki news wiedziały, co mają odciąć przy cytowaniu. To się
    nazywa tear-line.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 49. Data: 2015-03-24 14:02:12

    Tue, 17 Mar 2015 19:52:50 +0100, w <me9t6b$rdg$1@news.icm.edu.pl>, Marek

    > 2. Ładowarki do zapalniczki i tak nie są w stanie naładować smartfona
    > gdy pracuje w nim nawigacja etc. Trzeba wielkiego farta by trafić na
    > taką, która ma sygnalizację dużego prądu ładowania.

    Ładują, ładują, często nie w ładowarkach problem, ale właśnie w obciążeniu
    smartfona.