    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gniazdo USB w aucie. Jak?
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Date: Sat, 21 Mar 2015 08:17:17 +0100

    na ** p.m.s ** twistedme pisze tak:

    > Miałem rok temu takie coś jak na zdjęciu.
    >
    > Wsiadłem pod domem, odpaliłem auto, podłączyłem telefon - wszystko
    > działa. Ruszyłem. Po 20m dodałem dość mocno gazu, żeby wjechać pod
    > górkę, w tym momencie telefon się wyłączył. Nie mogłem go włączyć,
    > dopiero po wyjęciu baterii i włożeniu z powrotem zadział. Po tym
    > wydarzeniu przestał się komunikować z komputerem przez usb. Serwis
    > i wymiana płyty głównej... Wcześniej do tego gniazda wielokrotnie
    > podpinałem laptopa przez ładowarkę i nie było żadnych problemów.
    > Telefonu po naprawie przez to coś już nie próbowałem.

    Ja sfajczyłem aparat fotograficzny. Miałem własnej roboty zasilacz
    liniowy +5v duży z wielkim radatorem, super zabezpieczony po stronie
    +5v.

    Z 14v na 5v strata ogromna no to zachciało mi się ekonoicznej
    przetwornicy. Po którymś tam zapaleniu auta aparat się nie włącza.
    Poleciałem do domu podłączyłem pod zasilacz, pobór prądu 3A duży scalak
    parzy. No i dobranoc. Kierunek Media Markt.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?