  • 1. Data: 2015-03-16 18:58:16
    Temat: Jaki napęd do bramy garażowej?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Jaki napęd do bramy garażowej polecacie i/lub jaki zdecydowanie odradzacie?
    Brama: 2,50 m. na 2,30m., uchylna (sztywna)?

    Pozdrawiam
    WW

  • 2. Data: 2015-03-17 16:05:50
    Temat: Re: Jaki napęd do bramy garażowej?
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-03-16 o 18:58, WW pisze:
> [...]
    >
    > Jaki napęd do bramy garażowej polecacie i/lub jaki zdecydowanie odradzacie?
    > Brama: 2,50 m. na 2,30m., uchylna (sztywna)?

    ja mam do bramy wjazdowej (uchylnej) FAAC i na razie jest ok, choć
    śniegu nie było więc nie wiem jak dobrze odśnieża

    p.s. idź na pl.misc.budowanie - tam powinni doradzić

    Łukasz

  • 3. Data: 2015-03-17 16:12:30
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-03-17 o 16:05, dddddddd pisze:

    > ja mam do bramy wjazdowej (uchylnej) FAAC i na razie jest ok, choć
    > śniegu nie było więc nie wiem jak dobrze odśnieża
    >
    > p.s. idź na pl.misc.budowanie - tam powinni doradzić

    Dzięki

    Pozdrawiam
    WW

  • 4. Data: 2015-03-18 00:16:06
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jaki napęd do bramy garażowej polecacie i/lub jaki zdecydowanie
    > odradzacie?
    > Brama: 2,50 m. na 2,30m., uchylna (sztywna)?

    Jeśli brama często używana to napęd firmowy Came, Nice, FAAC.
    Jak garaż przydomowy, to można użyć najtańszego - kilka lat powinien
    wytrzymać.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba