  • Data: 2024-07-24 22:04:25
    Temat: Re: Głupie Smart gmiazdka
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Jul 2024 14:16:28 +0200, io napisał(a):

    > A to sterowanie głosowe raczej nie zależy od tych urządzeń. Niekiedy w
    > urządzeniach brakuje mierzenia zużycia energii choć same wartości
    > chwilowe są.

    Aplikacja Tyua/android pokazywała wartość chwilową (z opóźnieniem ok. 2
    sekund) oraz pozwalała na włączenie/wyłączenie zasilania.
    Oprócz tego pokazywała dzienne zużycie energii.

    > Jak to? Jak Tuya pokazuje dane to i pobiera.

    Chodzi mi o pobieranie surowych danych na komputer, aby np. sprawdzać
    godzinowe zużycie prądu, aby móc wiedzieć ile szło w 1 lub 2 taryfie. Więc
    pasowałaby rozdzieczość większa niż godzina.

    > Czy Tobie chodzi o funkcjonalność apki?

    Apka Tyya tego nie potrafi.
    Nawet nie potrafi już wyświetlić danych historycznych, jak nie widzi
    urządzenia - nie da się nic zrobić. Ot, chińska logika :(

    Dlatego właśnie chcę pobierać dane, aby:
    1/ obrobić je w celach statystycznych
    2/ mieć dane historyczne

    --
    Pozdrawiam.