  • Data: 2024-07-25 07:58:39
    Temat: Re: Głupie Smart gmiazdka
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Jul 2024 12:15:17 +0200, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Jakie kupić (w miarę niedrogo), aby popracowały dłużej?

    Kupowałem 2 lata temu w Leroy Merlin 10 szt
    tej marki

    https://goldlux.pl/produkt/wi-fi-smart-gniazdo-tuyas
    mart/

    2 chodzą na zewnątrz zima/lato na razie bez większych problemów,
    pozostałe wewnętrz.

    Przyczepić można się do tego, że czasami (choć rzadko) same się
    wyłączają,.mimo że timer im nakazuje pracę w danym przedziale
    czasowym. Nie wiem czy to wina gniazdka czy chmury tuya, że je
    wyłącza.
    Niektórzy twierdzą, że to wina zbyt wysokiego napięcia w sieci
    spowodowanego pikami PV.

    --
    Marek