  • Data: 2024-07-24 21:53:59
    Temat: Re: Głupie Smart gmiazdka
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Jul 2024 12:43:53 +0200, heby napisał(a):

    > A co w nich padło?

    Wszystkie były ustawione na ciągłe podawanie zasilania na wyjście po
    włączeniu do prądu.
    Uszkodzenie: albo włącza/wyłącza kontrolkę zasilania co ok. 2 sekundy bez
    podawania zasilania na wyjście, albo całkiem martwe, bez podawania
    zasilania.
    Jeden poszedł chyba na zwarcie.

    Żadnego jeszcze nie otwierałem i nie sprawdzałem.

    Zresztą obudowa tak zrobiona, że normalnie chyba nierozbieralne - ale w tym
    przypadku mogę jeden poświęcić na siłowe otwarcie.
    Może być, że tylko wyschły elektrolity od zasilacza. Oczywiście oprócz tego
    "zwarciowego", którego z ciekawości też sprawdzę, ale jak już będę
    wiedział, jak otworzyć.

    Monitorowałem nimi prądy np. "kuchnia", TV, auto, "komputery" (WiFi,
    routery, NAS, drukarki, komputery.

    > Sonoff mam działajace od wielu lat, choć nie na oryginalnym sofcie, wifi.
    >
    > To były Zigbee? Zigbee to kupa ;)

    Nie ZigBee, tylko Tuya.
    Chyba jeszcze miały HA, ale nie pamiętam - Chińczycy chwalili się bodajże
    dwoma lub trzema systemami w jednym urządzeniu.

    > (...)

    Dzięki za informacje - poczytam i zastanowię się.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam