    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Globalne ocieplenie
    <5d13c4dd$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 26 Jun 2019 21:29:24 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2019 o 21:17 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Bez przesady...

    Jest teoria mówiąca, że wielkie wymierania korelują z położeniem układu
    słonecznego w galaktyce. Pełny obrót zajmuje 200 mln lat. W związku z tym
    obrotem Ziemia dostaje większą lub mniejszą dawkę promieniowania
    kosmicznego. Szczegółów nie pamietam i nie chce mi się googlać. Jak Cię
    temat zainteresuje znajdziesz masę odnośników.

    > Tu się prawie zgadzamy. Choć w sumie czemu nie spalać węgla (pomijając
    > CO2 i globcio)?
    Bo stoimy w miejscu i pogarszamy sobie jakość życia (zamiast polepszać).
    Trzeba szukać innych, czystszych źródeł energii. Spalanie kopalin to droga
    bez perspektyw.

    TG