eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetGigabyte HD5770 - artefakty i zawieszanie komputera - prośba o pomocRe: Gigabyte HD5770 - artefakty i zawieszanie komputera - prośba o pomoc
    From: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Gigabyte HD5770 - artefakty i zawieszanie komputera - prośba o pomoc
    Date: Tue, 15 Feb 2011 17:20:38 +0100

    Dnia 15-02-2011 o 14:16 denrike napisał na pl.comp.pecet:

    > Konfiguracja komputera: MOBO - Gigabyte P35-S3L (BIOS F8), Intel
    > Q9550, Ram 4 GB Kingmax DDR2, Windows 7 64 bit HP, zasilacz Silver
    > Power 500 Watt.
    >
    > Obstawiam zasilacz, ale chciałbym się upewnić, żeby bez sensu kilkuset
    > zł nie wydawać. Nie mam zielonego pojęcia jak powinny prawidłowe
    > napięcia wyglądać, ale HWmonitor podaje dla mojego komputera
    > następujące cyfry:
    >

    > Voltage 4 3.52 Volts [0x37] (+12V)

    A dlaczego to nie może być walnięta grafika? Nie psują się czy jak.
    Najprostszy sposób, to zdobyć taką na PCI-E i podmienić.
    Ja tam programom do pomiaru temperatury nie za bardzo wierzę.
    Tu np w pkt 4 (+12V) pokazało 3,52V. Pewnie komputer by się nawet nie
    uruchomił.
    Zasilacze też się psują, ale ten nie jest jakiś ostatni badziew.
    Produkuje je Sea Sonic dla bodajże Tagana.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail