eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetGigabyte HD5770 - artefakty i zawieszanie komputera - prośba o pomocGigabyte HD5770 - artefakty i zawieszanie komputera - prośba o pomoc
  • Data: 2011-02-15 13:16:07
    Temat: Gigabyte HD5770 - artefakty i zawieszanie komputera - prośba o pomoc
    Od: denrike <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam problem z kartą graficzną Gigabyte HD5770 Silent Pipe 1GB.

    Mianowicie od pierwszych chwil użytkowania, podczas wyświetlania
    grafiki 3D po kilku minutach można zauważyć migotanie ekranu, potem
    szare, pionowe pasy, potem już tylko czarny ekran i nie reagujący
    komputer.

    Temperatura pracy karty to wg. softu od ATI ok. 49 stopni Celsjusza,
    wg HDMonitor ok. 55 (przy otwartej obudowie tak samo).

    Grafikę sprawdzałem na sterownikach 11.1 i na 8.741.

    Konfiguracja komputera: MOBO - Gigabyte P35-S3L (BIOS F8), Intel
    Q9550, Ram 4 GB Kingmax DDR2, Windows 7 64 bit HP, zasilacz Silver
    Power 500 Watt.

    Obstawiam zasilacz, ale chciałbym się upewnić, żeby bez sensu kilkuset
    zł nie wydawać. Nie mam zielonego pojęcia jak powinny prawidłowe
    napięcia wyglądać, ale HWmonitor podaje dla mojego komputera
    następujące cyfry:

    Voltage 0 0.98 Volts [0x3D] (CPU VCORE)
    Voltage 1 1.87 Volts [0x75] (VIN1)
    Voltage 2 3.34 Volts [0xD1] (+3.3V)
    Voltage 3 4.87 Volts [0xB5] (+5V)
    Voltage 4 3.52 Volts [0x37] (+12V)
    Voltage 6 -4.99 Volts [0x4E] (-5V)
    Voltage 7 5.35 Volts [0xC7] (+5V VCCH)
    Voltage 8 3.31 Volts [0xCF] (VBAT)

    PS. Dodatkowo sprawdziłem kartę Furmarkiem. Zawsze ten sam problem,
    czyli migotanie + pasy + restart przy rożnych temperaturach:
    1 - 75 stopni,
    2 - 61 stopni,
    3 - 53 stopnie,
    4 - 86 stopni.