eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGeometria zawieszenia - jaki koszt?Re: Geometria zawieszenia - jaki koszt?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
    stuttgart.de!news.belwue.de!news.osn.de!diablo2.news.osn.de!feeds.phibee-teleco
    m.net!border2.nntp.ams2.giganews.com!border4.nntp.ams.giganews.com!border2.nntp
    .ams.giganews.com!nntp.giganews.com!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.
    newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada
    .pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 08 Mar 2011 20:45:20 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Geometria zawieszenia - jaki koszt?
    References: <4d75f5ad$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <il4srb$13md$1@news2.ipartners.pl> <il4v8e$56o$1@news.onet.pl>
    <il4vlp$150e$1@news2.ipartners.pl>
    In-Reply-To: <il4vlp$150e$1@news2.ipartners.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <4d76874f$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.103.242
    X-Trace: 1299613519 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2505 83.23.103.242:38723
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Original-Bytes: 1734
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355486
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-08 11:16, wchpikus pisze:
    > Witam!
    > Jaki jest sens sprawdzenia zbieznosci i jej nie ustawienia?
    > Rozumiem ze u was sprawdzenie zbieznosci to jedno, a ustawienie
    > geometrii to drugie? Zwa to i tak i tak..

    Zbieżność to tylko regulacja długości drążków kierowniczych przedniej
    osi i faktycznie za około 80zł to można ustawić.

    Natomiast Cavallino pytał o całą geometrię obu osi, na co składa się
    znacznie więcej parametrów i co kosztuje bliżej 200zł.
    W zależności od konstrukcji zawieszenia różne rzeczy są możliwe do
    ustawienia, a w razie braku możliwości regulacji wymienia się krzywe
    podzespoły.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: