  • 31. Data: 2009-05-16 12:45:31
    Temat: Re: Generator m.cz.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dziekuje za linka.
    TG 4, TG 5, MP 39, MP 42, GT 108???

  • 32. Data: 2009-05-16 12:45:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

    > Idz sobie na pl.com.nowe-programy i zapytaj tak, jak ja.
    > Cieszylbys sie z odpowiedzi, przeciez to takie proste,
    > ze sam sobie mozesz napisac.

    Ale pl.misc.elektronika to nie pl.misc.nowe-schematy.

    --
    Jarek

  • 33. Data: 2009-05-16 12:49:06
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Ale dlaczego sie oburzasz?
    Zadalem proste pytanie.
    I zostalem zbluzgany za nie.
    Czy tak trudno napisac BC123, BC456, R1 4k7 i tak dalej?

  • 34. Data: 2009-05-16 12:53:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    Saturday, May 16, 2009, 2:45:31 PM, you wrote:

    > Dziekuje za linka.
    > TG 4, TG 5, MP 39, MP 42, GT 108???

    A jaka to różnica czy wstawisz tam muzealne TG czy współczesne BC?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 35. Data: 2009-05-16 12:54:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    Saturday, May 16, 2009, 2:49:06 PM, you wrote:

    > Ale dlaczego sie oburzasz?
    > Zadalem proste pytanie.
    > I zostalem zbluzgany za nie.
    > Czy tak trudno napisac BC123, BC456, R1 4k7 i tak dalej?

    Trudno. Bo to nie grupa dla leniwych newbie, którym się nie chce
    googla odpytać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2009-05-16 12:56:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

    > Ale dlaczego sie oburzasz?

    Nie oburzam się.

    > Zadalem proste pytanie.

    A wielu pośpieszyło z pomocą.

    > I zostalem zbluzgany za nie.

    Nie za proste pytanie, za co innego.

    > Czy tak trudno napisac BC123, BC456, R1 4k7 i tak dalej?

    Nietrudno. Dlatego dawno już ktoś tak napisał (jako wyjaśnienia
    do podanego wcześniej schematu).

    --
    Jarek

  • 37. Data: 2009-05-16 12:56:55
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 16 May 2009 14:53:33 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > A jaka to różnica czy wstawisz tam muzealne TG czy współczesne BC?

    Ano taka, ze nie wiem, czy mozna sobie je podmieniac:)
    Czyli taka samo, gdyby twoj mechanik samochodowy powiedzial, ze:
    "a dlaczego nie wstawi pan sobie pompy paliwa od Astry, skoro pasuje
    rowniez do Pana samochodu?"

  • 38. Data: 2009-05-16 12:59:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Trudno. Bo to nie grupa dla leniwych newbie, którym się nie chce
    > googla odpytać.

    Może nie jest, ale w miarę regularnie zdarza się tu, że jakiś "leniwy
    newbie, któremy się nie chce googla odpytać" potrafi jednak skorzystać
    z dawanych mu rad.

    --
    Jarek

  • 39. Data: 2009-05-16 13:03:58
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dodam jeszcze (szczegolnie dla Pana Sokolowskiego), ze niech sobie odpyta
    googla o to, jakie typy pomp paliwa pasuja do jego modelu samochodu...

  • 40. Data: 2009-05-16 13:04:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

    > Ano taka, ze nie wiem, czy mozna sobie je podmieniac:)

    A może jednak warto czytać odpowiedzi? Ktoś ujż wyjaśniał, że można.

    > Czyli taka samo, gdyby twoj mechanik samochodowy powiedzial, ze:
    > "a dlaczego nie wstawi pan sobie pompy paliwa od Astry, skoro pasuje
    > rowniez do Pana samochodu?"

    Mniej więcej taka sama. Bo skoro pasuje i jest łatwiej dostępna,
    to warto skorzystać z wiedzy mechanika. Ale żeby wiedzieć, to trzeba
    zapytać.

    --
    Jarek