  • Data: 2014-06-30 18:39:36
    Temat: Re: Gdzie znajdę numery zjazdów na autostradach?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2014 o 15:01 Adam <a...@p...onet.pl> pisze:

    > Są dwie jezdnie po 2 lub więcej pasów ruchu, ale jakiś "geniusz"
    > oddzielił je linami na przestrzeni kilku kilometrów (kto za to płaci?) -
    > więc jeśli wybierzesz lewą jezdnię, to dojedziesz do Okęcia.

    To akurat jest dobrze pomyślane - dzięki temu masz zawczasu
    "skanalizowany" ruch i tranzyt na Terespol jedzie płynnie (zwłaszcza, że
    al. krakowska często stoi i masz 0,5-1km kolejki) . Jak by tego nie było
    miałbyś na wszystkich pięciu pasach co chwila "korek" bo jakiś "miszcz"
    próbował by ze skrajanie lewego wjechać na Al. Krakowską 100 m od zjazdu
    lub inni miszczowie wpierdzielali by się z lewych pasów aby ominąć kolejkę
    do ronda, przez co cała S2 miała by "czkawkę".
    Jak się pomylisz i przez przypadek wjedziesz w prawą odnogę do al.
    Krakowskiej - zawsze możesz pojechać prosto. Jak przegapisz zjazd na
    krakowską i pojedziesz prosto - na lotnisku możesz zrobić nawrotkę (raptem
    5km dalej).
    Wg mnie ten fragment S2 (od Konotopa do Puławskiej) jest przemyślany, ruch
    jest płynny zarówno przy wjeździe jak i na zjazdach (nie blokują głównego
    szlaku).

    TG