  • Data: 2014-06-30 11:49:29
    Temat: Re: Gdzie znajdę numery zjazdów na autostradach?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WW" napisał w wiadomości
    >Ja miałem nawigację i dałem znajomemu. Do tej pory radziłem sobie bez
    >niej i zawsze wiedziałem w każdej chwili, gdzie jestem. Używając
    >kilka

    Tez mam takiego kolege - uwaza ze mu nawigacja niepotrzebna.
    W sumie ... tyle lat sobie radzilismy bez ....

    >razy nawigacji skonstatowałem, że zdarzają się momenty, zwłaszcza na
    >lokalnych drogach w nocy, że nie wiem gdzie jestem i jadę wyłącznie
    >wg jej wskazówek!
    >Dla mnie to nie była komfortowa sytuacja i dlatego wróciłem do starej
    >metody. To przywilej wieku. :-P

    Eee tam, to jest nic - ze tak zacytuje "blyslo, trzaslo, zgaslo, a ja
    wiem tylko ze jestem gdzies miedzy Szczecinem a Krakowem" :-)

    Troche pomaga przelaczenie nawigacji na mniejszy zoom, zeby pokazywala
    wiekszy obszar.
    Ale ze znanych mi tylko Automapa to potrafi (z automatycznym
    powiekszeniem na skrzyzowaniach).

    Niestety:
    a) drogi nam sie zmieniaja i papier nie nadaza,
    b) wezly na autostradach zrobily sie skomplikowane,
    c) oznakowanie na drogowskazach jest karygodne. Musisz miec geografie
    kraju w malym palcu, i to z uwzglednieniem wiosek przy przejsciach, bo
    nigdy nie wiadomo czym Cie drogowcy zaskocza.

    Nawigacja duzo pomaga. Choc warto sprawdzic dokad i jak prowadzi.

    J.