  • Data: 2014-06-30 09:54:02
    Temat: Re: Gdzie znajdę numery zjazdów na autostradach?
    Od: WW <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-27 22:38, ToMasz pisze:
    > podobno Youtube niebawem umożliwi bezpośrednie płacenie twórcom filmów.
    > Nakręc film, jak wertujszesz w samochodzie starodawny atlas polski-ja Ci
    > złotówkę przekaże. nie wiele takich złotówek potrzebujesz, jeśli tylko
    > zapragniesz posiadać starą nawigacje :)

    Aluzję poniał. :-)
    Ja miałem nawigację i dałem znajomemu. Do tej pory radziłem sobie bez
    niej i zawsze wiedziałem w każdej chwili, gdzie jestem. Używając kilka
    razy nawigacji skonstatowałem, że zdarzają się momenty, zwłaszcza na
    lokalnych drogach w nocy, że nie wiem gdzie jestem i jadę wyłącznie wg
    jej wskazówek!
    Dla mnie to nie była komfortowa sytuacja i dlatego wróciłem do starej
    metody.
    To przywilej wieku. :-P
    Na jacht też zabieram papierowe mapy, trójkąty i ołówki.

    Niemniej dzięki i pozdrawiam.
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P