  • Data: 2016-06-13 20:57:12
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakimś TWA zapachniało, to grupa dostępna publicznie i każdy ma prawo tu
    > wejść i zadać pytanie zgodne z tematyką, ja nie mam pojęcia jak się

    a czy ktoś ciebie stąd pogonił?

    > nazywasz i nic mnie to nie obchodzi, nie jest mi to do niczego
    > potrzebne. Dla mnie jesteś tak samo anonimowy, jak ja dla Ciebie. Możesz
    > sobie być Sir Apaczem,
    > Sira Paczką, czy Paczką Sera, mi nick wystarczy, jesteśmy na
    > nieformalnej grupie dyskusyjnej a nie na wyborach.

    zgadza się. poza jednym drobnym niuansem. Ta(i nie tylko ta) grupa
    widziała mnóstwo troli oraz skończonych idiotów wyskakujących z anonimów
    lub podszywających się. podpisując się imieniem i nazwiskiem zwyczajnie
    się uwiarygadniasz (aczkolwiek chamstwa nikt nie trawi)

    > Więc ludzie w innych państwach UE/EOG to idioci, nie potrafią zaparkować
    > co do linii w kopercie i nie wiedzą jakie wymiary ma tablica rejestracyjna,
    > nie potarfią też zajechać drogi pieszemu na przejściu, przekraczać

    idiotyzm nie z powodu innych przepisów i zasad zdawania (choć to też -
    chyba, że zamierzasz wyjechać za grnaicę do pracy). Jęczysz na 140pln
    kosztu egzaminu a chcesz dymać spod poznania do innego kraju po to by
    zdać egzamin.

    > nagminnie prędkości w mieście, bo to zaobserować można w każdej chwili
    > na polskich drogach. Powinni tu się uczyć i być "miszczami" kierownicy
    > jak SIRAPACZ, który zapewne jeździ szybko, ale bezpiecznie.

    sirapacz jezdzi dosc bezpiecznie - to przychodzi z wiekiem. Noga staje
    się lżejsza i człowiek jakby mniej się spieszy. Nie jestem natomiast
    wzorem zachowań na drodze pod kątem zgodności z przepisami ale jeźdzę na
    tyle przepisowo, że nawet policja mnie nie zatrzymuje za prędkość
    (ostatnio;))

    mądralińskich na grupach jest pełno, ale akurat tu walnąłeś jak łysy
    grzywką o kant kuli.

    > Niewiedza w temacie.

    podtrzymuję swoją opinię.

    > Co Cię to znowu obchodzi gościu? Czy jest jakiś obowiązek posiadania
    > samochodu? Nie muszę mieć własnego, by potrzebne mi było PJ.

    prawda, natomiast byłbyś pierwszą osobą o jakiej słyszałem która jeździ
    tylko nie swoim samochodem no chyba, że chcesz zabierać rodzicom auto no
    ale tego nie biorę pod uwagę bo to wiecznie trwac nie będzie.

    > Nie otrzymałem tu żadnego szacunku, więc dostosuje się poziomem.

    otrzymałeś go proporcjonalnie do swojego zachowania.

    > Jeśli wszyscy starzy bywalcy tacy są, to wolę tylko tych nowych, niczego
    jest sporo starszych ode mnie stażem i wiekiem.
    > od was się nie dowiem ,poza tym że jestem idiotą, bo nie potrafię zdać
    od nas się tego nie dowiedziałeś.
    > polskiego prawa jazdy, a wy zdaliście 10-20 lat temu
    też zdasz i też będziesz miał prawo jazdy "10-20 lat"
    > i jesteście boscy.
    jesteśmy ledwie pół-bogami ale dziękujemy za komplement.