eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGdzie się chowają używane samochody kupione w polskich salonach? › Re: Gdzie się chowają używane samochody kupione w polskich salonach?
  • Data: 2012-11-22 10:47:10
    Temat: Re: Gdzie się chowają używane samochody kupione w polskich salonach?
    Od: PJ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    //A z czego wynika taka niechec do automatow?

    to nie niechec to tzw prawda zyciowa :-) automat jest drogi i jak sie
    popsuje jest jeszcze drozszy

    //Ja jakies 2 lata temu kupilem automat i jakos specjalnie nie
    narzekam. Do miasta idealny, na trase tez ok - inna sprawa, ze nie mam
    wyscigowki tylko normalne rodzinne kombi.

    witamy w klubie ... 3 auta z ASB przebiegi (nasze bo kupowalem
    uzywane) od 10 tkm (zona jezdzila na zakupy) do 180 tkm (moje na
    trasie), zero problemow z ASB

    //Nie wierze, ze 95% kierowcow (pewnie tyle jest manuali) to kierowcy,
    ktorzy musza miec calkowita kontrole nad przeniesieniem napedu,
    permanentnie redukuja biegi wychodzac z winkla i jazda na polsprzegle
    to ich ulubione zajecie :)

    ja to widze inaczej ...jakies 5-10% POWINNO jezdzic autem z ASB bo nie
    potrafi sprawnie ruszyc ze swiatel, gasnie im jesli musza depnac na
    lewoskrecie itp ... choc jest swiatlo w tunelu, ostatnio slyszalem o
    przypadku kiedy babka zapisala sie kurs na PJ i nie bardzo jej
    szlo ...zmieniala instruktorow, samochody nic nie pomagalo, juz miala
    zrezygnowac kiedy wpadli a pomysl zeby dac jej auto z ASB ...mozecie
    nie wierzyc ale stal sie CUD, babka nabrala mocy zdala wewnetrzny i na
    poczatku grudnia podchodzi do egzaminu :-)

    //A cena samochodow z automatem nie rozni sie AZ tak bardzo od wersji
    manualnych.

    uzywanych samochodow

    P.