eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGdzie się chowają używane samochody kupione w polskich salonach? › Re: Gdzie się chowają używane samochody kupione w polskich salonach?
  • Data: 2012-11-22 15:36:59
    Temat: Re: Gdzie się chowają używane samochody kupione w polskich salonach?
    Od: Michu <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tez kiedyś miałem niepochlebne zdanie na temat automatu. A że ogłupia,
    odwraca uwagę, człowiek się rozleniwia...
    Wpadło mi w ręce A6 i jedno co zapamietałem z tego auta to skrzynia.
    Plecy mnie bolały po 120 km, w guzikach trudno sie połapać, na zwykłej
    polnej drodze potrafił sie zawiesić, siadał na podłodze, to skrzynia
    mi się podobała. Co prawda przy 18 tys km padła, auto stało 3 miesiące
    w serwisie bo nie wiedzieli co i jak, druga sprawa, że serwis też dał
    dupy... Po trzech miesiącach i awanturach wstawili nową skrzynię, a
    auto poszło do sprzedaży, ale nie ze względu na skrzynie:) Ale nie
    zniechęciło mnie to do automatu. Jak kiedyś kupie nowe auto to na
    pewno z automatem. Jedna noga, zero wachlowania, do niczego mi manual
    nie jest potrzebny. Ja widze same plusy. Ważne, żeby miał odpowiednią
    ilość koni.
    A co do nowych samochodów, ja na swojego mam już kupca, jak bede
    chciał kiedys sprzedać. Czeka cierpliwie i wie, że będzie musiał za
    niego odpowiednio zapłacić. Myślę, że większość dobrych aut rozchodzi
    się po znajomych, albo rodzinie.