  • 11. Data: 2009-12-23 17:02:16
    Temat: Re: Gdzie są wszyscy?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4b323dd7$1@news.home.net.pl...
    > Nie ma już o czym gadać.

    Eeee tam...zostają chore oskrzela i okradający Enuela biskupi ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2009-12-23 21:30:38
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Zennon wrote:
    > Gdzieś poszli? Fotografuja? Czy tylko ja mam wrażenie, że jakoś pusto się na
    > newsgrupach (wszelakich) robi?

    A Ty masz dom albo jakieś życie prywatne, czy mieszkasz na bezludnej
    wyspie i nie masz kalendarza?

    d.

  • 13. Data: 2009-12-23 22:04:03
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2009-12-23 17:48, Jan Rudziński pisze:
    >(...)
    > Teraz blip wybiera klientów blogom.

    Zgadza się, przyszłość ewidentnie należy do serwisów społecznościowych (Facebook,
    Twitter itp.) i
    dobrze - "troszkę" inaczej (lepiej, skuteczniej) działają tam mechanizmy budowania
    zaufania,
    społecznościowych filtrów, które eliminują to co dziś na p.r.f.c jest w nadmiarze
    (prymitywne,
    lokalne pyskówki).

    --
    pozdrawiam