  • 1. Data: 2009-12-23 11:49:49
    Temat: Gdzie są wszyscy?
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    Gdzieś poszli? Fotografuja? Czy tylko ja mam wrażenie, że jakoś pusto się na
    newsgrupach (wszelakich) robi?

    Zennon

  • 2. Data: 2009-12-23 11:52:41
    Temat: Re: Gdzie są wszyscy?
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Zennon napisał(a):
    > Gdzie? poszli? Fotografuja? Czy tylko ja mam wra?enie, ?e jako? pusto sie na
    > newsgrupach (wszelakich) robi?

    "Chcesz usłyszeć słowa - to sam je sobie wymyśl"
    Mam wrażenie, że też sobie poszedłeś i się nie odzywałeś tutaj od paru
    miesięcy. :-)

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2009-12-23 11:54:41
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    Na forach siedza ;)

    Pozdr.

  • 4. Data: 2009-12-23 11:56:00
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    Zennon wrote:
    > Gdzieś poszli?

    Poszli karpia... fotografować ;-)

    Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 5. Data: 2009-12-23 12:29:31
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Zennon:

    > Gdzieś poszli? Fotografuja? Czy tylko ja mam wrażenie, że jakoś pusto się na
    > newsgrupach (wszelakich) robi?

    A o czym mamy rozmawiać? Mnie się już znudziło.

  • 6. Data: 2009-12-23 13:42:14
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 23 Dec 2009 12:49:49 +0100, Zennon napisał(a):

    > Gdzieś poszli? Fotografuja? Czy tylko ja mam wrażenie, że jakoś pusto się na
    > newsgrupach (wszelakich) robi?

    Dekują się po kątach. Fotografia tak spowszedniała że już nie ma co o niej
    gadać. Nawet o technice bo ta poszła tak do przodu że ludzie za nią już nie
    nadążają i aparaty zamieniły się w czarne skrzynki.

    Pozdrawiam,
    Henry - czytający

  • 7. Data: 2009-12-23 14:18:15
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 23 Dec 2009 12:49:49 +0100, Zennon napisał(a):

    > Gdzieś poszli? Fotografuja? Czy tylko ja mam wrażenie, że jakoś pusto się na
    > newsgrupach (wszelakich) robi?

    Wzięli wolne w pracy.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2009-12-23 15:14:51
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Zennon wrote:
    > Gdzieś poszli? Fotografuja? Czy tylko ja mam wrażenie, że jakoś pusto
    > się na newsgrupach (wszelakich) robi?

    Grupy umieraja smiercia naturalna, czy tego chcesz czy nie. Teraz jest
    moda na fora - nowi uzytkownicy czesto nie maja pojecia o istnieniu czegos
    takiego jak usenet, zas starsi... starsi czesto juz sie nadyskutowali. ;)

    --
    KILu

  • 9. Data: 2009-12-23 15:57:19
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Zennon" napisał
    > Gdzieś poszli? Fotografuja? Czy tylko ja mam wrażenie, że jakoś pusto się
    > na newsgrupach (wszelakich) robi?

    Nie wiem jak gdzie indziej ale tu wyczerpały sie już wszystkie tematy.
    Nie ma już o czym gadać.

    To koniec fotografii ; ))))))))))))))))))))))))

    adam

  • 10. Data: 2009-12-23 16:48:52
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    KILu pisze:

    > Grupy umieraja smiercia naturalna,

    Ta się jeszcze trymza...

    > czy tego chcesz czy nie. Teraz jest
    > moda na fora - nowi uzytkownicy czesto nie maja pojecia o istnieniu czegos
    > takiego jak usenet, zas starsi... starsi czesto juz sie nadyskutowali. ;)

    Teraz blip wybiera klientów blogom.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek