  • Data: 2010-05-09 11:11:04
    Temat: Re: Gdzie najtaniej smsy do WSZYSTKICH sieci?
    Od: W <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pete wystukał, co następuje:

    > 1000 jest teoretycznie. Jak zaczniesz to faktycznie wykorzystywać,
    > wyłączą Ci połączenia wychodzące po kilku miesiącach. Poczytaj na
    > forach. Zgodnie z regulaminem promocji taką dostałem odpowiedź:

    Wysyłam miesięcznie ~600sms i od września jeszcze mi konta nie
    zablokowali...

    > Wystarczy, że wyślesz życzenia świąteczne i blokada gotowa.

    Do ilu Ty osób te życzenia wysyłałeś? o_x

    > Generalnie
    > Play zaczyna się moim zdaniem kończyć. Do tego rozliczanie netu po 100
    > kB w każdej opcji. Wolę podstawową ofertę GGAir niż kombinacje Playa.

    Policz mi ile wyniesie mnie miesięcznie wysłanie 600sms w pf i w ggair
    (różne kierunki) :P

    > [nagrywanie rozmów]
    > Wspomnę przy okazji jeszcze jeden ciekawy szczegół dot. Playa.
    > Spróbujcie kiedyś w trakcie rozmowy z konsultantem powiedzieć, że
    > nagrywacie rozmowę ;)

    Coś mi się kołacze po głowie, że w innych sieciach i przybytkach
    'usługowych' (vide platformy sat) jest podobnie :P