eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmGdzie najtaniej smsy do WSZYSTKICH sieci? › Re: Gdzie najtaniej smsy do WSZYSTKICH sieci?
  • Data: 2010-05-08 18:12:04
    Temat: Re: Gdzie najtaniej smsy do WSZYSTKICH sieci?
    Od: Pete <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Apr 16, 8:53 am, basteku <b...@N...interia.pl> wrote:

    > Ja po kazdym doladowaniu za 30 zl mam za darmo do wszystkich w sieci
    > Play i 1000 smsow.
    >
    > Wiec, moze jednak wlasnie PF ??

    1000 jest teoretycznie. Jak zaczniesz to faktycznie wykorzystywać,
    wyłączą Ci połączenia wychodzące po kilku miesiącach. Poczytaj na
    forach. Zgodnie z regulaminem promocji taką dostałem odpowiedź:

    Rozwiązanie: Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące nałożenia blokady na
    usługę Klienta, które wpłynęło do nas 5 maja 2010 roku za
    pośrednictwem infolinii. Uprzejmie informujemy, iż po dokładnej
    analizie opisanego problemu stwierdziliśmy , że Powodem blokady jest
    naruszenie Regulaminu Oferty Promocyjnej &#8222;Darmowe SMSy w Play
    Fresh&#8221;. Sądzimy że Pana karta została użyta niezgodnie z punktem
    17 podpunkty C do G. W przypadku naruszenia przez Użytkownika
    postanowień określonych w pkt 17 lit. od c. do g. niniejszej Oferty
    Promocyjnej, Operator może według własnego wyboru rozwiązać Umowę w
    każdym momencie ze skutkiem natychmiastowym&#8221;. Treść tego punktu
    brzmi następująco: &#8222;W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej
    Użytkownik zobowiązuje się: a. nie kierować bez zgody Operatora do
    Sieci Telekomunikacyjnej lub sieci innych przedsiębiorców
    telekomunikacyjnych, za pomocą jakichkolwiek urządzeń
    telekomunikacyjnych, przy Użyciu Karty SIM/USIM otrzymanej przez
    Użytkownika ruchu pochodzącego z innych sieci telekomunikacyjnych; b.
    nie stosować bez zgody Operatora urządzeń umożliwiających dostęp do
    Sieci Telekomunikacyjnej lub realizowanie połączeń za pomocą urządzeń
    końcowych przeznaczonych do przyłączenia do sieci stacjonarnej lub
    działających na podobnej zasadzie, w których wykorzystywane będą karty
    SIM/USIM działające w Sieci Telekomunikacyjnej; c. nie generować
    sztucznego ruchu nie służącego wymianie informacji; d. nie Używać
    Karty SIM/USIM w rozwiązaniach telemetrycznych e. nie Używać Karty SIM/
    USIM do ruchu generowanego maszynowo, w szczególności ruchu typu
    &#8222;maszyna do maszyny&#8221; lub &#8222;maszyna do
    Użytkownika&#8221; f. nie Używać Karty SIM/USIM do generowania ruchu,
    który ma charakter ataku Denial of Sernice g. nie Używać Karty SIM/
    USIM do rozsyłania dużej ilości informacji o jednakowej treści do
    Użytkowników, w szczególności informacji przeznaczonych bezpośrednio
    lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku Użytkownika,
    lub służących osiągnięciu efektu handlowego. W związku z tym uznaliśmy
    Pana prośbę odnośnie usunięcia blokady za niezasadną. Mamy nadzieję,
    iż powyższa odpowiedź w pełni wyczerpuje poruszane kwestie. Po
    nieudanej próbie kontaktu do Klienta wysłano SMS o treści: Uprzejmie
    informujemy, ze zgloszenie numer 17641365 zostalo rozwiazane. Aby
    poznac jego tresc prosimy o kontakt pod numerem Obslugi Klienta *500
    lub 790500500

    Ciekawy jest tu szczególnie ten punkt:
    g. nie Używać Karty SIM/USIM do rozsyłania dużej ilości informacji o
    jednakowej treści do Użytkowników

    Wystarczy, że wyślesz życzenia świąteczne i blokada gotowa. Generalnie
    Play zaczyna się moim zdaniem kończyć. Do tego rozliczanie netu po 100
    kB w każdej opcji. Wolę podstawową ofertę GGAir niż kombinacje Playa.

    Nie wspomnę o tym, że do tego zablokowali mi jeszcze telefon po nr
    IMEI - nie działa w sieci Play na żadnej ich karcie. Biorąc pod uwagę,
    że jest to legalnie zakupiony telefon, to sposób ich działania zaczyna
    przypominać pozostałych operatorów. Za dużo marketingu w tym wszystkim
    zostało a za mało zachwalanej na początku przejrzystości. W tej
    sprawie będę jeszcze pisał do UOKiKu.

    Wspomnę przy okazji jeszcze jeden ciekawy szczegół dot. Playa.
    Spróbujcie kiedyś w trakcie rozmowy z konsultantem powiedzieć, że
    nagrywacie rozmowę ;)

    Efekt natychmiastowy - rozłącza połączenie bo rzekomo nie wyraża na to
    zgody. Ciekawe podejście. Jak chcesz z nimi porozmawiać, to musisz
    wyrazić zgodę na nagrywanie ale jak sam chcesz ich nagrać, to nie mają
    na to ochoty. Kolejny objaw nierównego traktowania stron i temat dla
    UOKiKu. A wystarczyłoby zlikwidować koncesje.

    Poza tym jeżeli Play informuje, że nagrywa każdą rozmowę z
    konsultantem, to ten już chyba musiał wyrazić zgodę na jej nagrywanie,
    skoro się nie rozłączył. Więc gdzie tu logika? A jak tej brakuje, to
    pozostaje się domyślać, że chodzi o brak dowodów na niekorzyść
    operatora w przypadku ewentualnego postępowania sądowego

    Pozdro
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 09.05.10 11:11 W
  • 09.05.10 19:14 Jingiel
  • 09.05.10 20:41 W

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: