  • 31. Data: 2017-02-09 14:35:55
    Temat: Re: Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    >Po cym przychodzi nastepnego dnia klient i mowi, ze robił zakupy i ze
    >mu
    >auto nie odpaliło i gdzie jest jego auto...

    A Ikea mowi, ze to nie bylo nastepnego dnia, bo auto tydzien temu
    postawiono.

    No dobra, weekend byl, trzy dni mechanik nieczynny, ale to ciagle nie
    tydzien :-)

    >No i ? Się tylko zapytam, na jakiej podstawie policja miałaby te
    >samochody odholowywać.

    Na podstawie dyspozycji wlasciciela terenu ?

    Zawsze jeszcze pozostaje wersja "nie mamy pana auta i co pan nam
    zrobi".
    Ukradli ? Nagrania z parkingu trzymamy tylko 24h :-)

    J.

  • 32. Data: 2017-02-09 15:35:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Mysle ze maja 100 lepszsych rzeczy do roboty niz zastanawiac sie po co
    > ktos parkuje na pustym parkingu w nocy nikomu nie przeszkadzajac...
    > ---
    > Ale tu nie chodzi o parkowanie nocą.

    A o co?
    ---
    W temacie jest :-)

  • 33. Data: 2017-02-09 15:38:40
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

  • 34. Data: 2017-02-09 15:40:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > No chocby zglosic na policje porzucone auto na ich prywatnej posesji poza
    > godzinami pracy sklepu aby odciagneli na lawecie na miejski parking
> [...]

    Nie wiem czy tylko amerykanski, sam piszesz obok z juz w Lidlu tak robia.
    ---
    Może byś się czytać nauczył ? Nic nie było o odholowywaniu przez policję.

  • 35. Data: 2017-02-09 16:55:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "J.F."

    >Na podstawie dyspozycji wlasciciela terenu ?
    >---
    >Policja ? :-)

    A kto ?
    Powiedzmy, ze ktos zaparkowal u ciebie na podworku ... i do kogo sie
    zglosic ?

    Bo juz chyba nawet w USA nie da sie kupic pare lasek dynamitu i
    problem rozwiazac.
    Tzn kupic moze sie da, ale lepiej tak nie rozwiazywac :-)

    J.

  • 37. Data: 2017-02-09 21:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > A o co?
    > ---
    > W temacie jest :-)

    Ale chodzi przeciez o noc.
    W ciagu dnia taki stojący samochód w oczy sie nie rzuca...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 36. Data: 2017-02-09 21:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A Ikea mowi, ze to nie bylo nastepnego dnia, bo auto tydzien temu
    > postawiono.

    No i wtedy potwierdzam.
    Mowie ze rzeczywiście tak było, ale od tego czasu miałem pilny służbowy
    wyjazd i nie było czasu naprawić.
    A ze parking duzy i nikomu nie przeszkadzałem to chyba te nadgorliwośc w
    stosunku do klienta bede musiał tu i ówdzie nagłosnic, jak to sklep szanuje
    klienta...

    > No dobra, weekend byl, trzy dni mechanik nieczynny, ale to ciagle nie
    > tydzien :-)

    > Na podstawie dyspozycji wlasciciela terenu ?

    Policja?

    > Zawsze jeszcze pozostaje wersja "nie mamy pana auta i co pan nam
    > zrobi".
    > Ukradli ? Nagrania z parkingu trzymamy tylko 24h :-)

    Znow: nie doceniasz negatywnego PR jaki w takiej sytuacji moze zrobić
    klient. IMO oczywiście.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 38. Data: 2017-02-09 22:26:36
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:XnsA7177027A9088budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Na nieogrodzonym parkingu to chyba ten regulamin powinien być wywieszony
    > na
    > widoku?

    I jest wywieszony: na słupku ze znakiem, na ścianie sklepu itp. Nikt z
    klientów nie zwraca na niego uwagi, jak również sklep nie ściga każdego
    parkującego, który nie jest klientem sklepu. Ale jakby ktoś zostawił sobie
    samochód na kilka dni, to sklep ma podstawę do pozbycia się samochodu ze
    swojego terenu na koszt właściciela.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 39. Data: 2017-02-10 02:51:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]
    >Policja ? :-)

    A kto ?
    Powiedzmy, ze ktos zaparkowal u ciebie na podworku ... i do kogo sie
    Możesz się zgłosić na policję by znaleźć właściciela, ale policja nie
    odholuje Ci takiego samochodu

  • 40. Data: 2017-02-10 02:55:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > W temacie jest :-)

    Ale chodzi przeciez o noc.
    W ciagu dnia taki stojący samochód w oczy sie nie rzuca...
    Tobie się nie rzuca, ale ... widziałeś pewnie parkingi z pokazywaniem ilości
    wolnych miejsc. W ciągu dnia pokazują...