  • 21. Data: 2017-02-09 11:17:09
    Temat: Re: Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:XnsA7176A7F397A6budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik Mirek Ptak n...@n...pl ...

    >Nieoszlabanowane?
    >No to musze przyznac, ze na szczescie w Poznaniu sie nie spotkałem z
    >taka
    >sytuacja.

    Ale mowimy o sytuacji, gdy parking jest w budynku.
    Szlabanow nie ma ... ale kraty na wjazdach chyba sa.
    Czy opuszczane na noc to nie wiem.

    >Sam mam pod domem Biedronke ktorej parking służy zarówno klientom jak
    >okolicznym mieszkancom i chyba Biedronka rozumie ze lepsza symbioza z
    >mieszkancami niz walka... ;-

    W pewnym momencie moze sie urwac. Okoliczni mieszkancy przychodza
    piechota :-)

    A jak nie o mieszkancow chodzi, tylko o biznes
    http://www.rp.pl/Handel/170129233-Lidl-zaczal-juz-po
    bierac-oplaty-od-klientow-za-parkowanie.html
    https://www.terazkrosno.pl/wiadomosci/2949-parkowani
    e-pod-lidlem-moze-byc-bardzo-drogie

    Na wroclawskich Bielanach parking otwarty pod Tesco olbrzymi godziny
    pracy szerokie, to sie moze nie chciec ochronie biegac i spisywac.
    Ale w Ikei moze byc inaczej.

    J.

  • 22. Data: 2017-02-09 12:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Mysle ze maja 100 lepszsych rzeczy do roboty niz zastanawiac sie po co
    > ktos parkuje na pustym parkingu w nocy nikomu nie przeszkadzajac...
    > ---
    > Ale tu nie chodzi o parkowanie nocą.

    A o co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 23. Data: 2017-02-09 12:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Niektóre sklepy wielkopowierzchniowe mają wywieszony regulamin
    > parkingu, że samochody pozostawiona na noc są odholowywane albo jest
    > opłata za parkowanie poza godzinami pracy sklepu.
    > Trzeba sprawdzić czy tamta IKEA też nie wprowadziła regulaminu
    > parkingowego.

    Na nieogrodzonym parkingu to chyba ten regulamin powinien być wywieszony na
    widoku?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 24. Data: 2017-02-09 12:13:10
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Pszemol"

    > No chocby zglosic na policje porzucone auto na ich prywatnej posesji poza
    > godzinami pracy sklepu aby odciagneli na lawecie na miejski parking
    > policyjny....
    > ---
    > Aha aha, folklor amerykański ?

    Nie wiem czy tylko amerykanski, sam piszesz obok z juz w Lidlu tak robia.

  • 25. Data: 2017-02-09 12:13:12
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Mysle ze maja 100 lepszsych rzeczy do roboty niz zastanawiac sie po co ktos
    > parkuje na pustym parkingu w nocy nikomu nie przeszkadzajac...

    No to zostaw im auto i daj nam znac co sie stalo :-)

  • 27. Data: 2017-02-09 12:30:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale mowimy o sytuacji, gdy parking jest w budynku.
    > Szlabanow nie ma ... ale kraty na wjazdach chyba sa.
    > Czy opuszczane na noc to nie wiem.

    A to nei wiedziałem, ze o zamykanym w budynku.
    W Poznaniu IKEA ma parking pod chmurką.
    No to jak zamykany to sytuacja mogłaby się zmienić.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 26. Data: 2017-02-09 12:30:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Po cym przychodzi nastepnego dnia klient i mowi, ze robił zakupy i ze
    > mu auto nie odpaliło i gdzie jest jego auto...
    > ---
    > No i ? Się tylko zapytam, na jakiej podstawie policja miałaby te
    > samochody odholowywać.

    Mysle, ze jak juz to nie policja ale jakas prywatna firma.
    Ale mnie sie nie pytaj, ja tez uwazam, ze pomysł z odholowywaniem jest mało
    realny i praktyczny...

    > Naprawde sadzisz, ze IKEA szuka
    > takiej reklamy?
    > ---
    > Czy ja wiem ... niektóre Lidle robią sobie "taką reklamę"

    Na nieoszlabanowanych parkingach?

> [...]
    > ---
    > Ochrona biznesu. Parking jest tam po to, by wygodnie zakupy robić a
    > nie by właściciel ponosił niepotrzebne ryzyko wynikające z
    > pozostawienia przez kogoś samochodu, który ktoś inny może np uszkodzić
    > albo się dziura w dojeździe zrobi i to też na koszt właściciela
    > parkingu. Więc dla właścicieli opłaty jak najbardziej mają sens. Mogą
    > być średnią reklamą obiektu np galeria w której można parkować przez
    > 2h (jeszcze ok) chyba, że się w kinie było to 3 (a jak się chce
    > jeszcze coś zjeść i kupić to co? wyjechać i jeszcze raz wjechać ?).

    Gdyby załozyc ze parking jest pełen i brakuje notorycznie miejsca a z
    drugiej strony parkuje tam mnóstwo aut to moze jeszcze i miałoby sens.
    Ale w przypadku pojedynczych aut? Chyba nie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 28. Data: 2017-02-09 13:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > No to zostaw im auto i daj nam znac co sie stalo :-)

    No to przecie pisałem, ze ostatnio znajomi zostawiali auto na tydzien
    zarówno przy Auchan w Komornikach jak i na Bielanach i nic sie nie stało.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 29. Data: 2017-02-09 14:24:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >A to nei wiedziałem, ze o zamykanym w budynku.
    >W Poznaniu IKEA ma parking pod chmurką.

    Trudno tez powiedziec, ze o "zamykanym"

    http://www.kk-b.pl/pl/realizacje/centra-i-parki-hand
    lowe/ikea-we-wroclawiu/

    Na poziomie gruntu parking i slupy, powyzej hale sprzedazowe i
    restauracje.

    Nawet nie wiem, czy maja mozliwosc "zamknac".
    W/g zdjec to jakby nie.

    Tak czy inaczej:
    -parking wybitnie Ikei, a nie dzielony kilku instytucji,
    -przychodzi godzina 21, Ikea zegna klientow,
    -ochrona parter budynku powinna cala noc monitorowac, bo niech sie tam
    beton zapali :-)

    Wiec z jednej strony - auto lepiej chronione i przed atmosfera i przed
    huliganami, a z drugiej strony ... moze nie wypada.

    A obok sa parkingi takie - i imo tam bezpieczniej pod wzgledem prawnym
    https://www.google.pl/maps/@51.0479661,16.9617654,54
    7m/data=!3m1!1e3

    J.

  • 30. Data: 2017-02-09 14:30:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    >Na nieogrodzonym parkingu to chyba ten regulamin powinien być
    >wywieszony na
    >widoku?

    Moze i jest - odwiedzajac Ike na krotko nie zwracam uwagi na takie
    glupoty :-)

    J.