    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?
    Date: Thu, 9 Feb 2017 22:26:36 +0100

    wiadomości news:XnsA7177027A9088budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Na nieogrodzonym parkingu to chyba ten regulamin powinien być wywieszony
    > na
    > widoku?

    I jest wywieszony: na słupku ze znakiem, na ścianie sklepu itp. Nikt z
    klientów nie zwraca na niego uwagi, jak również sklep nie ściga każdego
    parkującego, który nie jest klientem sklepu. Ale jakby ktoś zostawił sobie
    samochód na kilka dni, to sklep ma podstawę do pozbycia się samochodu ze
    swojego terenu na koszt właściciela.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba