  • Data: 2017-02-11 00:07:31
    Temat: Re: Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 10 Feb 2017 20:00:38 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Tak jak mowiłem - patrzysz 0-1
    > A to był tylko przykład ze klient moze.

    Czasem moze, czasem nie moze. Inaczej wyglada ostrzeganie przed
    pekajacymi butami, a inaczej przed kradziazami samochodow

    P.S. Z Krakowa
    www.ikea.com/ms/pl_PL/img/local_store_info/krakow/of
    erty/Regulamin_sklep.pdf

    -parking tylko dla klientow,
    -parkowanie aut zepsutych jest zabronione :-)
    -po godzinach otwarcia 50zl/h
    -odholowanie 500 zl

    > Ja tak bardziej ogólnie dyskutuje a nie o konkretnym miejscu.

    No to ogolnie z calkiem innego szczegolnego miejsca
    http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,14076631,
    Za_nocne_parkowanie_przy_centrum_handlowym_zaplacisz
    .html

    J.