  • Data: 2017-02-09 21:00:40
    Temat: Re: Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A Ikea mowi, ze to nie bylo nastepnego dnia, bo auto tydzien temu
    > postawiono.

    No i wtedy potwierdzam.
    Mowie ze rzeczywiście tak było, ale od tego czasu miałem pilny służbowy
    wyjazd i nie było czasu naprawić.
    A ze parking duzy i nikomu nie przeszkadzałem to chyba te nadgorliwośc w
    stosunku do klienta bede musiał tu i ówdzie nagłosnic, jak to sklep szanuje
    klienta...

    > No dobra, weekend byl, trzy dni mechanik nieczynny, ale to ciagle nie
    > tydzien :-)

    > Na podstawie dyspozycji wlasciciela terenu ?

    Policja?

    > Zawsze jeszcze pozostaje wersja "nie mamy pana auta i co pan nam
    > zrobi".
    > Ukradli ? Nagrania z parkingu trzymamy tylko 24h :-)

    Znow: nie doceniasz negatywnego PR jaki w takiej sytuacji moze zrobić
    klient. IMO oczywiście.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"