  • Data: 2017-02-10 13:18:37
    Temat: Re: Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >No i wtedy potwierdzam.
    >Mowie ze rzeczywiście tak było, ale od tego czasu miałem pilny
    >służbowy
    >wyjazd i nie było czasu naprawić.

    A oni mowia, ze tez nie mieli czasu naprawic, wiec wywiezli zloma tam
    gdzie jego miejsce :-)

    >A ze parking duzy i nikomu nie przeszkadzałem to chyba te
    >nadgorliwośc w
    >stosunku do klienta bede musiał tu i ówdzie nagłosnic, jak to sklep
    >szanuje
    >klienta...

    I co - liczysz, ze przywioza ci z tego parkingu i jeszcze za niego
    zaplaca ?

    Sklep sie byc moze ucieszy z kawalka darmowej reklamy, bo jak powie ze
    auto stalo tydzien, to prawdziwi klienci sie nie zniecheca :-)

    >Policja?

    mam nadzieje, ze ktos moze odholowac, bo to moze byc moj parking ...

    >Znow: nie doceniasz negatywnego PR jaki w takiej sytuacji moze zrobić
    >klient. IMO oczywiście.

    No i co napiszesz - ze ci pod sklepem auto ukradli ?
    Czy ze za krotko nagrania trzymaja ?

    Pozytywny bedzie taki, ze ubedzie takich samochodow, a moze jeszcze
    zrobia cwierc parkingu strzezone, i na tym zarobia :-)

    J.