  • Data: 2010-06-21 11:07:45
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BaX pisze:

    > Odnośnie tylko tego jednego punktu waszej burzliwej debaty. Jak byś mi
    > powiedział /w teorii/ , że wyklepiesz mi pogięty błotnik albo maske bo nie
    > opłaca Ci się jechać po taką która nie wymaga klepania to na pewno byś
    > stracił klienta. Ale ja to rozumiem, jedni klienci chcą tanio, inni dobrze
    > dlatego nadal na rynku funkcjonują warsztaty rodem z PRL-u gdzie robi się po
    > prostu tanio i byle jak.

    Jakbym Ci powiedzial ile bedzie Cie tak na prawde kosztowala naprawa tak
    aby bylo dobrze, to bys sam prosil o klepanie ;>
    Wiekszosc klientow jednak woli wydac jak najmniej, szczegolnie jak maja
    samochody juz raczej niskiej wartosci.
    I zeby byla jasnosci to nie zaprzeczam temu, ze trafiaja sie tacy,
    ktorzy chca miec idealnie bez wzgledu na cene.

    --
    Karolek