  • Data: 2010-06-21 10:20:39
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co ty pierdolisz czlowieku.
    > Bedzie gosc mial blotnik do klepania i lakierowania za 500zl, to ty
    > bedziesz zapierdalal po blotnik przez pol Polski co cie lekko 150zl za sam
    > blotnik bedzie kosztowalo plus koszt samego paliwa, kolejne 200zl, koszt
    > lakieru i innych materialow ze 100zl i jeszcze pracownikom musisz dac
    > wyplate... gdzie tu ekonomia, gdzie tu zarobek?
    > Nie wciskaj kitu, ze w ten sposob funkcjonujesz bo z takiej pracy to nie
    > bedziesz mial nawet co do gara wrzucic.

    Odnośnie tylko tego jednego punktu waszej burzliwej debaty. Jak byś mi
    powiedział /w teorii/ , że wyklepiesz mi pogięty błotnik albo maske bo nie
    opłaca Ci się jechać po taką która nie wymaga klepania to na pewno byś
    stracił klienta. Ale ja to rozumiem, jedni klienci chcą tanio, inni dobrze
    dlatego nadal na rynku funkcjonują warsztaty rodem z PRL-u gdzie robi się po
    prostu tanio i byle jak.