  • 41. Data: 2011-05-22 22:02:35
    Temat: Re: Gdzie Kupie 60D + szkielko Canon EF 24-70 mm f/2.8L USM -lub 100-300 ??
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    news:iraohb$vpp$1@news.onet.pl...
    > Przy 5DII jest takie sobie.

    to rzeczywiscie mysle ze nie warto chomikowac 17-40
    przez conajmniej min 2-3 lata nie kupie zadnego ff

    > Już została przekroczona. Potrzeba nowych konstrukcji tylko jakoś nie ma
    > parcia na ich zaprojektowanie.

    a to lenie
    Nikon wyprzedza canona

  • 42. Data: 2011-05-22 22:06:05
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    >17-40 L jest obiektywem przeznaczonym do formatu FF.

    oj teraz mam dylemat
    17-40 sprrzedaje bezapelacyjnie
    tyle ze w szranki doszla
    Sigma 17-50 mm f/2.8 EX DC OS HSM

    wiem ze moga bym problemy ze wspolpraca
    ale rozdzielczosc powala, na brzegaj daje tyle co 17-55 w centrum

  • 43. Data: 2011-05-23 05:29:15
    Od: XX YY <f...@g...com>

    /2.8 EX DC OS HSM

    > wiem ze moga bym problemy ze wspolpraca
    > ale rozdzielczosc powala, na brzegaj daje tyle co 17-55 w centrum

    wez pod uwage ze testy canona i sigmy sa robione na zupelnie innych
    matrycach. C na c20d a S na c50d- miedzy tymi matrycami jest
    kolosalna roznica w rozdzielczosci. Aby porownac wartosci liczbowe ,
    test musialby byc robiony na tej samej matrycy.
    Gdyby przeliczyc wyniki z canona - co da wynik tylko przyblizony i
    niepewny to rozdzielczosc tych obiektywoow jest na wysokim poziomie i
    porownywalna. Ewentualne roznice beda lezec w zakresie bledu metody
    pomiarowej - rzedu kiku %.

  • 44. Data: 2011-05-23 05:45:56
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    Użytkownik "XX YY" napisał w wiadomości grup
    3g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]
    >niepewny to rozdzielczosc tych obiektywoow jest na wysokim poziomie i
    >porównywalna. Ewentualne roznice beda lezec w zakresie bledu metody

    opis z opytczne "Rozdzielczość Sigmy 17-50 mm f/2.8 została przetestowana w oparciu o
    pliki RAW z Canona 50D. "
    czy w tym wypadku mozna spac spokojnie ?

  • 45. Data: 2011-05-23 05:50:11
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" napisał w wiadomości grup

    >opis z opytczne "Rozdzielczość Sigmy 17-50 mm f/2.8 została przetestowana w oparciu
    o pliki RAW z Canona 50D. "
    >czy w tym wypadku mozna spac spokojnie ?

    przepraszam teraz dopiero zrozumialem
    no ale w takim razie przewaga na + sigmy
    skoro na 20D mniej upakowanej matrycy Canon radzi sobie gorzej
    to na zageszczonej 50D Sigma wychodzi rewelacyjnie
    swiadczy to o tym iz Canon na 50D moze zdecydowanie nie osiagnac wynikow 50D
    ta sama sigma na 20D powinna ostrzyc wrecz doskonale

    czy cos pomyliem, opieram sie na obecnej dyskusji...

  • 46. Data: 2011-05-23 05:56:13
    Od: XX YY <f...@g...com>

    3g2000yqg.googlegroups.com...

    > opis z opytczne "Rozdzielczość Sigmy 17-50 mm f/2.8 została przetestowana w oparciu
    o pliki RAW z Canona 50D. "
    > czy w tym wypadku mozna spac spokojnie ?

    tak to prawda , ale test c17-55 zrobiono na matrycy canona 20d . na
    podstawie tych testow nie mozna wnosic , ze rozdzielczosc sigmy na
    brzegach jest taka jak canona w srodku. to sa testy nieporownywalne.
    Mozna dokonac przeliczenia wynikow w celach porownawczych ale nie
    bedzie ono dokladne i nie musi byc pewne.

    Obydwa naleza do najlepszych w klasie zoomow std dla aps-c i nie chce
    sugerowac wyboru marki. Moza powiedziec, ze kupujac jeden z nich nie
    popelnisz bledu.

  • 47. Data: 2011-05-23 06:27:17
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    Użytkownik "XX YY" napisał w wiadomości grup
    4g2000vbz.googlegroups.com...

> [...]

    >Obydwa naleza do najlepszych w klasie zoomow std dla aps-c i nie chce
    >sugerowac wyboru marki. Moza powiedziec, ze kupujac jeden z nich nie

    poszperalem i dla 50d Canon 17-55 wychodzi
    http://www.photozone.de/canon-eos/425-canon_1755_28i
    s_50d?start=1

    i dla sigmy przy 50D
    teraz mozna realnie popatrzec na porownanie
    http://www.photozone.de/canon-eos/531-sigma1750f28os
    ?start=1

  • 48. Data: 2011-05-23 07:19:42
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Kris napisał(a):
    > mysle i mysle
    > rzeczywiscie strzal w
    > Canon 17-55 mm f/2.8 EF-S IS USM
    > to chyba najrozsadniejsza decyzja zwlaszcza ze jest stale swiatlo 2.8 i IS
    > no wlasnie jak on dziala ? jak ostrzy, przyzwyczajony jestem do 17-40L
    > ktore sie gubilo
    > czasem ale to czasem w ciemniejszych zakamrkach, fakt wiele zalezy od
    > body ktore juz jest leciwe
    > 450d :)

    Używam z 350D i tak jak z kitem się czasem gubił, tak z 17-55 jest lepiej.

    > tak juz calkiem poza priorytetem myslalem tez o
    >
    > Canon 85 mm f/1.8 EF USM
    > Canon 60 mm f/2.8 EF-S Macro USM
    > ale to juz calkowicie inny temat

    Ja do portretów z powodzeniem używam długiego końca 17-55/2.8

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek

  • 49. Data: 2011-05-23 07:24:45
    Od: John Smith <u...@e...net>

    astro napisał(a):
    > John Smith wrote in <news:ir563p$u07$1@node2.news.atman.pl>
    >
    > Wiele osob zachwala obiektyw Sigma 17-50 mm f/2.8 EX DC OS HSM
    > www.optyczne.pl/index.php?test=obiektywu&test_ob=197

    Rzeczywiście wygląda na ciekawą alternatywę. Jest lżejsza, choć kosztem większej
    beczki na krótkim końcu.
    Ja się kiedyś zraziłem do Sigmy ze względu na problemy z AF z moim korpusem, ale może
    tego modelu to nie dotyczy.

    --
    Mirek

  • 50. Data: 2011-05-23 07:36:05
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    Użytkownik "John Smith" napisał w wiadomości grup

> [...]
    beczki na krótkim końcu.
    >Ja się kiedyś zraziłem do Sigmy ze względu na problemy z AF z moim korpusem, ale

    ponizej podalem linki do testow obydwu szkiel przy 50D
    zalety sigmy gina natychmiast

    pytanie dlaczego szklo Canona z 20d wychodzilo nieciekawie, analogicznie z 50d
    powinno byc
    gorzej a nie jest