-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Gaz prince sie nie włącza.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <o6dehi$q15$1@gioia.aioe.org>
<1mge072zt28li$.mc1a6dbkx77o.dlg@40tude.net>
<o6doq0$1d8d$1@gioia.aioe.org>
<prd87mj7xtx5$.6702wekbl40w.dlg@40tude.net> <o6g0sj$uh0$1@gioia.aioe.org>
<1kc6xmeip6wzb$.184fv630vthif$.dlg@40tude.net>
<o6li34$u68$1@gioia.aioe.org>
Date: Sun, 29 Jan 2017 21:36:28 +0100
Message-ID: <12otx1dmesfrm$.4jtar0la52p.dlg@40tude.net>
Lines: 58
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1485722370 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15210 89.77.179.152:8320
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2598388
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 29 Jan 2017 21:08:03 +0100, Janusz_k napisał(a):
> W dniu 2017-01-28 o 02:35, Tomasz Pyra pisze:
>
>> Reduktor jest ogrzewany cieczą chłodzącą silnik - jest wpięty w mały obwód
>> chłodzenia.
>> Jeśli tam masz coś nie tak z wężami, to reduktor może stygnąć za bardzo.
>> Jego temperaturę można odczytać przez gazowe złącze diagnostyczne.
>
> Tak masz rację, znalazłem pdf-a z instalacją i tam widać jak jest to
> podłączone i faktycznie mam z dołu węże ledwo widoczne :)
>
>>
>>> zauważyłem że do filtra suchego za reduktorem idzie cieńszy wężyk gdzieś
>>> w okolice kolektora dolotowego ale gęsto tam i trudno wyczaić gdzie
>>> dokładnie, może on mieć związek z grzaniem?
>>
>> Raczej nie - pewnie to odgałęzienie do czujnika ciśnienia gazu.
> Okazuje się że jest to wyjście z zaworu nadmiaru ciśnienia, jak jest za
> duże to idzie tym do kolektora.
>
>
>>
>>> Co ciekawe dzisiaj było -8 i załapał za 1 razem, potem jak wracałem i
>>> było 0 to dopiero za drugim razem przełączył się na gaz, ciekawostka.
>>> Wczoraj nie chciał ani razu się przełączyć, zastanawiająca ta logika.
>>> Tak się jeszcze zastanawiam czy kable zapłonowe i świece nie mają
>>> wpływu, bo czasami jak jest ciepły to mam problem z zapłonem, tulejki z
>>> kabli mam trochę luzne na świecach, probowałem je zacisnąć ale wtedy
>>> zdejmując kapturek z świecy wyrwałem zacisk z kabla :( musiałem wrócić
>>> do starego luzu.
>>
>> Teoretycznie może, ale nie stawiałbym na to - mogłoby szarpać, ale raczej
>> nie przełączałby się na benzynę.
>> Jednak mimo wszystko powinieneś najpierw naprawić całą resztę samochodu nim
>> zajmiesz się gazowo specyficznymi problemami.
> Poprawiłem świece i kable i bez zmian, silnik na benzynie chodzi równo.
> Dlatego wpierw kupię manometr i zobaczę jakie mam ciśnienie po
> reduktorze
Pomysł dobry, ale na początek jednak kupiłbym interface do komputera
sterującego gazem. Do większości instalacji to niewielki koszt.
Tam dostaniesz od razu wszystkie odczyty bez wpinania się w instalację i na
pewno dostaniesz odczyt który powoduje decyzję o przełączeniu się na
benzynę.
Dopiero jak tam zobaczysz o co chodzi to wtedy można weryfikować takie
ciśnienia manometrem.
>, podejrzenie jest że może być za wysokie, dlatego na luzie
> nie chce się przełączyć ale jak silnik ciągnie to przełączy się, teraz
> się dopiero kapnąłem dlaczego tak mnie ten komputer w konia robi,
> (doczytałem to na forum gazowym)
No ogólnie będzie się przełączał jak ciśnienie będzie poza normą.
Zazwyczaj scenariusz jest taki że jest zbyt niskie bo gaz się kończy w
zbiorniku.
Ale równie dobrze może być za wysokie, bo np. reduktor umiera albo zamarza.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.17 22:50 Endriu
- 03.02.17 22:59 Janusz_k
- 04.02.17 01:17 Tomasz Pyra
- 04.02.17 12:41 Mateusz Bogusz
- 04.02.17 12:52 Endriu
- 04.02.17 13:00 Budzik
- 04.02.17 13:11 Endriu
- 04.02.17 13:15 Endriu
- 04.02.17 16:41 Budzik
- 04.02.17 16:41 Budzik
- 04.02.17 18:57 Janusz_k
- 04.02.17 22:00 Endriu
- 04.02.17 22:11 Endriu
- 05.02.17 08:19 Budzik
- 05.02.17 15:31 Janusz_k
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800