  • Data: 2011-10-28 10:03:04
    Temat: Re: Galerie na Allegro - jak?
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 28 października 2011 11:37 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) Marek:

    > Naprawdę odpowiedzenie na pytanie nie boli.

    Ale ja Ci odpowiedziałem na pytanie. Podałem odnośnik do strony zawierającej
    informacje, których poszukujesz. Przy okazji zwracając uwagę, że stronę tę
    mógłbyś znaleźć samodzielnie przy minimalnym wysiłku.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski